Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

„Porsche“ vaizdo siužetų konkurso „Kasdieninė magija“ finalininkai

Per daugelį metų „Porsche“ užsitarnavo sportinio automobilio, puikiai tinkamo kasdieninėms reikmėms, reputaciją. Tai - didelis kontrastas su daugeliu jų konkurentų, kuriais nuvažiuojamas tūkstantis kilometrų į metus.
„Porsche“ vaizdo siužetas „Everyday Magic“ (Kristinos Woo)
„Porsche“ vaizdo siužetas „Everyday Magic“ (Kristinos Woo) / Kadras iš vaizdo siužeto

Kasdieninis automobilis – tai pagrindinė naujos „Porsche“ rinkodaros strategijos Šiaurės Amerikoje dalis. Prieš kurį laiką kompanija padarė konkursą pavadinimu „Everyday Magic“ (liet. magija kasdien), kuriame kvietė nepriklausomus vaizdo operatorius ir montuotojus kurti siužetus apie „Porsche“. Vakar buvo paskelbti trys į finalą pakliuvę geriausieji.

Konkurso nugalėtojo vaizdo siužetas bus parodytas JAV televizijos kanaluose bei per įvairius kino festivalius. Taip pat, jis vienerius metus galės važinėti nauju „Porsche 911“.

Kristinos Woo darbas:

VIDEO: Porsche My Daily Magic Film Contest Finalist: "The Ride"

Rodo Guajardo siužetas:

VIDEO: Porsche My Daily Magic Film Contest Finalist: "Sweet Dreams"

Michaelo Koerbelando filmukas:

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Reklama
LPC meno galerijoje eksponuojamos parodos turi išskirtinę misiją
Užsisakykite 15min naujienlaiškius