Balsuokite už savo favoritą „Tautos automobilio“ apklausoje čia.
Žinoma, yra papildomų sąlygų. Tarkime, jums neturėtų rūpėti benzino kaina. Arba jus neužsupa važiuojant sportiškai. Tiesa, „Porsche“ kūrėjai gerai padirbėjo, bandydami apsaugoti nuo „užsupimo“. Bet apie tai – kiek žemiau.
Iš karto pateiksiu išvadas, o detalės – antroje dalyje. Pirmas faltas – šis modelis yra vadinamasis „faceliftas“, tačiau naujovių jame – daugiau nei kai kuriuose naujuose modeliuose. Pavyzdžiui, interjeras, jungikliai, monitoriai labai primena elektrinį „Porsche Taycan“. Taigi vidus iš esmės naujas, o išorėje pakitimų gerokai mažiau.
Automobilyje įmontuoti „HD Matrix LED“ priekiniai žibintai, visiškai nauja oro kondicionavimo sistema ir pirmą kartą „Cayenne’’ istorijoje – pasirinktinai integruojamas keleivių ekranas.
Keleivio ekranas: kur tai matyta?
Pirmą kartą „Porsche“ automobilyje integruotas skaitmeninis 12,6 colių lenktas valdymo ekranas su patobulintomis ryšio funkcijomis. Naujausiame modelyje pasirinktinai integruojamas ir 10,9 colio keleivio ekranas, kurį dengia speciali folija, užtikrinanti, kad ekranas nebūtų matomas iš vairuotojo pusės. Išbandėme (tiesa, ne Lietuvoje, o specialiuose hibridinių versijų testuose): iš vairuotojo kėdės keleivio ekrano nesimato.
Daugiau galios
Trečiosios kartos „Cayenne“ pasižymi reikšmingais naujinimais ir itin plačia, atnaujinta variklių gama.
Europoje naująjį „Cayenne“ galima rinktis su trimis skirtingomis variklių versijomis. Galingas 4,0 litrų V8 biturbo variklis išvysto 349 KW (474 AG) galią ir 600 Nm maksimalų sukimosi momentą. Automobilis iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 4,7 sekundes ir gali pasiekti maksimalų 273 km/val. greitį.
Į „Cayenne“ pasaulį ateina ir optimizuotas trijų litrų V6 turbo variklis, išvystantis 260 kW (353 AG) galią ir pasiekiantis 500 Nm sukimosi momentą. Tai yra 10 kW (13 AG) ir 50 Nm daugiau nei pirmtakas.
Nauji amortizatoriai
Tai - labai didelis "Cayenne" privalumas. Važiuojant nesijaučia automobilio masės, o pakaba labai gerai sugeria kelio nelygumus - tiek esant dideliems svyravimams, tiek mažesniems virpesiams.
Nauji amortizatoriai su dviejų vožtuvų technologija leidžia optimaliai važiuoti bet kokiame kelyje ar situacijoje – pastebimai pagerina patogumą, automobiliui važiuojant lėtu greičiu, taip pat valdymo dinamiškumą nuokalnėje ar posūkio metu. Tačiau patys aštriausi "gulintys" policininkai kol kas labai juntami.
Vairavimo patirtį galima papildomai pagerinti naudojant naują adaptyvią pneumatinę pakabą su dviejų kamerų ir dviejų vožtuvų technologija. Dėl minkštos pakabos charakteristikos, stabilizuojama transporto priemonė ir supaprastinamas valdymas tiek kelyje, tiek bekelėje.
Hibridinėse versijos – daugiau galios
Kartu su naujuoju modeliu startuoja ir dar galingesnis 6 cilindrų variklis – jo bendra galia padidėja iki 346 kW (470 AG). Automobiliuose įrengtas aukštos įtampos akumuliatorius, kurio talpa padidėjo nuo 17,9 kWh iki 25,9 kWh. ir vienu įkrovimu įveikti iki 90 km. (pagal WLTP). Naujas 11 kW galios įkroviklis, naudodamas tinkamą maitinimo šaltinį, automobilio įkrovimo laiką sutrumpina iki dviejų su puse valandos.
Trečiosios kartos „Porsche Cayenne“ kaina prasideda nuo 115 490 eurų, o konkursui pateiktas „Cayenne S“ kainuoja 154 534 Eur.