-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Sostinės vicemeras: kilpinis eismas senamiestyje kol kas problemų nesukėlė

Nuo antradienio Vilniuje įsigaliojus draudimui automobiliams senamiestį kirsti tranzitu, eismo nesklandumų kol kas šioje sostinės dalyje nekilo, teigia Vilniaus vicemeras Vytautas Mitalas.

„Kadangi kilpinį eismą įvedėme po šventinio savaitgalio, kada eismo srautai yra gerokai sumažėję, palyginti su kitomis dienomis, tai daug tokių pasimetusių vairuotojų ar naujai besimokančių eismo schemas nebuvo pastebėta“, – antradienį per spaudos konferenciją sakė jis.

„Aišku, kad bus tokių vairuotojų, kurie liks nustebę, pasikeitus eismo organizavimo krypčiai, bet sieksime užtikrinti, kad viskas būtų tvarkoje. „Susisiekimo paslaugų“ parkingo kontrolieriai artimiausiomis dienomis geranoriškai informuos visus besinaudojančius eismu senamiestyje, vairuotojams bus įteikiamos schemos, lankstinukai su kilpinio eismo maršrutais. Jie bus geranoriškai nukreipiami naudotis ir išmokti naujus maršrutus“, – pridūrė vicemeras.

Nuo šiol pagrindiniai įvažiavimai į senamiestį yra Trakų, Islandijos, Subačiaus ir Latako gatvėse, o išvažiavimai – Visų Šventųjų, Klaipėdos ir Universiteto gatvėse. Į senamiesčio teritoriją įmanoma patekti ir smulkesnėmis gatvelėmis, tačiau visos jos priklauso vienai iš keturių kilpų, kuriomis nuo šiol leidžiamas tik vienpusis eismas.

Vilniaus miesto savivaldybės nuotr./Kilpinis eismas Vilniaus senamiestyje
Vilniaus miesto savivaldybės nuotr./Kilpinis eismas Vilniaus senamiestyje

Naujovės įdiegtos siekiant apriboti transporto srautus, jų keliamą triukšmą ir taršą, sumažinti kylančias problemas eismo saugumui, gyvenimo ir laisvalaikio kokybei.

Vilniaus miesto savivaldybė tvirtina, kad iki šiol tranzitinis eismas senamiestyje sudarė apie 40 proc., o piko valandomis rytais – apie 70 proc. viso automobilių srauto.

V.Mitalo teigimu, šiuo metu dar liko „paskutiniai darbai – perdažyti, paryškinti eismo linijas“.

Kilpinį eismą pažeidusiems vairuotojams grės baudos.

„Iš viso eismas perorganizuotas naudojant apie 170 betoninių kuoliukų, buvo pakeista apie 800 ženklų“, – sakė jis.

Rugpjūtį – kameros, nuskaitančios valstybinius numerius

Anot sostinės vicemero, kilpinį eismą pažeidusiems vairuotojams grės baudos.

„Baudos bus tokios, kokios numatytos, pažeidžiant Kelių eismo taisykles. (...) Ištisinės linijos kirtimas ar važiavimas per vadinamąją plytą“, – aiškino V.Mitalas.

„Visas eismo ženklinimas – kelių ženklai, ženklinimas ant šaligatvių, ant gatvių – darytas tam, kad viskas veiktų pagal galiojančias Kelių eismo taisykles. Jei kils diskusijų, kaip interpretuoti atskirą vietą, policijos pagalba čia mums bus reikalinga, mes esam geram ryšy su pareigūnais, kad galėtume užtikrinti tų taisyklių laikymąsi“, – pridūrė vicemeras.

Pasak jo, Lietuvos policija Vilniaus senamiestyje turi apie 60 kamerų, jos galės būti pasitelktos nustatant piktavališkus pažeidimus.

Be to, rugpjūtį planuojama sumontuoti specialias kameras, nuskaitančias automobilių valstybinius numerius ir taip padedančias nustatyti, ar, įvažiavęs pro vieną kilpą, automobilis neišvažiavo pro kitą kilpą.

„Kiek kamerų bus, už kokią kainą – per anksti pasakyti. Mes artimiausiu metu įvertinsime, kurios vietos yra problemiškiausios, būtent jose diegsime tiek išmanių sprendimų, kiek reikės, kad užtikrintume šitos eismo schemos egzistavimą“, – kalbėjo vicemeras.

Viešojo transporto maršrutai dėl įgyvendintų naujovių senamiestyje nesikeičia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius