Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

Vilniuje pristatytas judriausiu vadinamas miesto visureigis „Alfa Romeo Stelvio“

Pristatydamas pirmąjį „Alfa Romeo“ visureigį „Fiat“, „Alfa Romeo“ ir „Jeep“ prekės ženklų vadovas Baltijos šalyse Andrius Mockaitis negailėjo epitetų, kurie baigiasi dalelyte „-iausias“. Lengviausias, stilingiausias, pasukamiausias ir pan.
„Alfa romeo“ naujo automobilio pristatymas
„Alfa romeo“ naujo automobilio pristatymas / Vidmanto Balkūno / 15min nuotr.

Kiek šiuose žodžiuose tiesos, 15min žurnalistai patikrins jau kitą savaitę, bandomųjų važiavimų metu. O kol kas lieka tikėti Andriaus Mockaičio pateikiamais faktais, kad automobilis sveria vos 1,6 tonos ir yra lengviausias savo segmente. Jame panaudota daugybė tik sportiniuose automobiliuose pritaikomų technologijų. Tarkime, anglies pluošto kardaninis velenas, sveriantis tik 7 kg ir pan. Taip pat jau reikia mažiausio spindulio, norint apsisukti.

Pernai Los Andželo automobilių parodoje pristačiusi pirmąjį savo visureigį „Stelvio“ „Alfa Romeo“ šiemet siūlo ir dvi naujas jo versijas. Lietuvoje pristatyti „Stelvio“ modeliai, aprūpinti naujais galingais, bet ekonomiškais dyzeliniu arba benzininiu varikliais. „Stelvio“ su naujuoju dyzeliniu varikliu yra pirmasis italų gamintojo pristatytas galiniais ratais varomas modelis su automatine aštuonių pavarų dėže. Šis derinys užtikrina aukščiausią važiavimo kokybę, veržlumą ir komfortą. Tuo metu naujasis „Stelvio“ modelis su benzininiu varikliu yra varomas visais keturiais ratais ir taip pat turi automatinę aštuonių pavarų dėžę.

„Naujieji pasirinkimai praplečia „Alfa Romeo“ modelių pasiūlą – „Stelvio“ yra pirmasis italų gamintojo visureigis. Jis ypatingai turėtų imponuoti tiems, kurie vertina veržlumą bei vairavimo malonumą, tačiau nepamiršta ir stiliaus. Pernai per daugiau nei šimtą „Alfa Romeo“ veiklos metų pirmą kartą pristatyti visureigiai žymi pasikeitusią Italijos automobilių gamintojo strategiją – kiekviename automobilių segmente „Alfa Romeo“ sieks pasiūlyti sportiškiausią modelį“, – sako Andrius Mockaitis, „Fiat“, „Alfa Romeo“ ir „Jeep“ prekės ženklų vadovas Baltijos šalyse.

„Alfa Romeo Stelvio“ kaina Lietuvoje prasideda nuo 36 990 eurų.

Naujieji „Stelvio“ modeliai aprūpinti naujos kartos aliuminio lydinio keturių cilindrų dyzeliniais ir benzininiais varikliais. 2.2 l dyzelinis variklis, kuris išvysto 180 ir 210 AG galią, leidžia naujajam „Stelvio“ pasiekti maksimalų 215 km/h greitį, o iki 100 km/h įsibėgėti per 6,6 sekundės. „Alfa Romeo Stelvio“ su 2.0 l benzininiu varikliu išvysto 200 ir 280 AG galią ir gali pasiekti maksimalų 230 km/h greitį, o 100 km/h greitį išvystyti per 5,7 sekundės. Šiame variklyje panaudota inovatyvi aukšto slėgio turbinos technologija „du viename“ (2-in-1) ir elektrohidrauliniu būdu reguliuojami vožtuvai „MultiAir“.

Naujajame „Stelvio“ su benzininiu varikliu naudojama pažangi keturių varančiųjų ratų sistema su „Q4“ technologija, kuri nuolatos reguliuoja į visus ratus perduodamos variklio jėgos paskirstymą. Įprastomis sąlygomis visa variklio jėga perduodama į galinius ratus, o „Stelvio“ valdomas kaip galiniais ratais varomas automobilis. Vis tik, jei sistema užfiksuoja ratų praslydimą, iki 50 proc. variklio jėgos gali būti nukreipiama į priekinę ašį.

„Stelvio“ varikliai komplektuojami su 8 laipsnių ZF automatine pavarų dėže. Pasirinkus važiavimo režimą „Dynamic“, pavarų keitimas atliekamas vos per 15 šimtųjų sekundės dalių. Vairuotojas keisti pavaras gali ir naudodamasis ant vairo kolonėlės įrengtomis svirtelėmis.

Svorio proporcijos

Maksimalų malonumą vairuojant „Alfa Romeo Stelvio“ užtikrina idealios 50:50 proporcijos svoris tarp ašių. Daugiausiai sveriantys automobilio komponentai išdėstyti taip, kad jie būtų kuo arčiau automobilio vidurinės dalies. Daug kur panaudotos mažai sveriančios medžiagos – anglies pluošto kardaninis velenas, aliuminio lydinio variklio blokas. Pakabos ir stabdžių elementai, durys, ratai, variklio ir bagažinės dangtis – taip pat iš aliuminio.

Vertinantys išskirtinį dizainą ir stilių nuo šiol galės rinktis ir prabangos pojūtį suteikiančios šokoladinės spalvos interjero „Stelvio“, o taip pat – sportinio stiliaus interjerą. Pastarajame variante ypatingą išvaizdą automobiliui suteikia aliuminio apdaila, juodi apmušalai, oda dengtas vairas ir šildomos sportinės sėdynės.

Kuro sąnaudos – vidutiniškai 4,8 l/100 km

Vidutiniškai naujieji „Alfa Romeo Stelvio“ 100 km sunaudoja 4,8 l kuro, o vienam nuvažiuotam kilometrui tenka tik 127 g anglies dvideginio emisijų. Tokių rezultatų neaukojant automobilio galios leidžia pasiekti itin mažas „Stelvio“ svoris. Visureigis su naujuoju dyzeliniu varikliu sveria tik 1.6 t, o tai reiškia, kad „Stelvio“ yra vienas lengviausių šios klasės automobilių.

Naujųjų galingų ir ekonomiškų „Alfa Romeo Stelvio“ kaina Lietuvoje prasideda nuo 36 990 eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Užsisakykite 15min naujienlaiškius