Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Volkswagen Golf“ gavo du „Auksinio vairo“ apdovanojimus

Septintosios kartos „Volkswagen Golf“ mėgaujasi pirmtakų šlove. Nuolatinis automobilizmo ekspertų dėmesys, spaudos atstovų simpatijos, lūkesčius viršijanti paklausa, vienas po kito skinami įvairių konkursų laurai. Automobiliams skirtų žurnalų skaitytojai taip pat pastebėjo ir teigiamai įvertino „VW Golf VII“, rašoma kompanijos pranešime spaudai.
„Volkswagen Golf“
„Volkswagen Golf“ / „Volkswagen“ nuotr.

„Auksinio vairo” („Golden Lenkrad”) konkursą organizuojantys Vokietijos leidiniai „Auto Bild” ir „Bild am Sonntag” išskyrė „VW Golf VII“ iš gausaus mažosios ir kompaktiškosios klasės konkurentų būrio. Skaitytojų balsavimo rezultatai ir ekspertų žiuri komisija „VW Golf VII“ paskyrė „Auksinį vairą” mažųjų/kompaktiškų automobilių kategorijoje. „Auksiniu vairu“ įvertinta ir sėkminga „VW Golf“ reklaminė kampanija.

„Auksinio vairo” apdovanojimas įsteigtas 1976 metais. Jis teikiamas geriausiems naujiems šių kategorijų automobiliams: „Mažieji/kompaktiški automobiliai", „Vidutinės klasės”, „Kabrioletai/kupė”, „Vienatūriai”, SUV ir „Aukščiausioji/prabangos klasė”. 

Šiemet prizų teikimo ceremoniją, vykusią Axelio Springerio leidybos namuose Berlyne, stebėjo gausus verslo, politikos ir žiniasklaidos atstovų būrys, o VII kartos „VW Golf“ skirtą „Auksinio vairo“ apdovanojimą atsiėmė „Volkswagen“ koncerno vyriausiasis inžinierius Dr. Heinzas-Jakobas Neußeris. 

Jis užtikrino, kad jau 30 milijonų tiražu parduotas „Volkswagen Golf“ bus nuolat tobulinamas, diegiami nauji pavaros mechanizmai, kuro rūšys, techninės sistemos, pristatomi nauji kėbulų variantai. Kaip pavyzdys buvo paminėtas link masinės gamybos artėjantis suspaustomis dujomis varomas „Volkswagen Golf TGI“ ir kitais metais į gatves išriedėsiantis „Golf“ įkraunamas hibridas bei elektromobilis. Be to, 2014 metais į gatves išriedės ir visiškai naujas, universalo ir vienatūrio bruožų turintis „Golf Sportsvan“.

Antrasis „Auksinis vairas“ suteiktas už reklaminę kampaniją „Der Golf. Das Auto". Jis įteiktas „Volkswagen“ marketingo direktoriui Christianui Klingeriui, kuris patikino, jog „Golf“ modelio reklamose ir toliau bus akcentuojami autentiški žmogiški santykiai ir siunčiamos reklaminės žinutės tikslinei auditorijai. 

Kaip ir anksčiau, nebus užmiršti ir eismo saugumo bei socialinės atsakomybės aspektai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius