-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Volkswagen ID.3“ baterija per metus nusilpsta daugiau nei tikėtasi?

Nors ir automobiliai su vidaus degimo varikliais su laiku praranda kai kurias savo savybes, pavyzdžiui, galią, elektromobilių baterijų senėjimo labai baiminasi naudotų automobilių pirkėjai. Ir priežasčių nerimauti yra – skelbiama, kas „Volkswagen ID.3“ baterija sensta greičiau nei tikėtasi.
Elektromobilis Volkswagen ID.3
Elektromobilis Volkswagen ID.3 / Gamintojo nuotr.

„Volkswagen ID.3“ prieš metus buvo visai naujas automobilis. Tarsi naujai atgimęs elektrinis „Golf“ su visiškai kitokiomis technologijomis ir planais. Tai – modernus kompaktiškas elektromobilis, „Volkswagen“ žingsnis į naują automobilizmo erą. Ir daugybei žmonių tai bus pirmasis elektromobilis.

„Battery Life“ ką tik išleido filmuką apie tai, kaip per metus paseno kanalo kūrėjų ID.3 su 62 kWh baterija (naudinga talpa – 58 kWh). Per metus šis elektromobilis nuvažiavo 22,6 tūkstančius kilometrų. Tikriausiai tai yra daugiau nei nuvažiuoja vidutinis tokio dydžio automobilis, bet tai tikrai nėra rekordiškai didelė rida metams. Tiesa, pirmuosius 15 tūkstančių kilometrų šis ID.3 per pirmuosius 3 mėnesius, o tai jau yra šis tas.

Minėtas ID.3 pirmuosius tris mėnesius buvo įkraunamas 100 kW stotelėse, vėliau – 11 kW stotelėje namie. Greitojo įkrovimo stotelėse šis „Volkswagen ID.3“ gėrė iki soties (iki 100 proc.), namuose – iki 80 proc. Pasitaikydavo atvejų, kai elektromobilio baterijos likutis buvo mažiau nei 10 proc.

„Volkswagen“ žadėjo, kad tarp įkrovimų ID.3 įveiks apie 420 km. Ir „Battery Life“ reguliariai atliko bandymus, kad išsiaiškintų, kaip greitai sensta ID.3 baterija.

2020-ųjų rugsėjį važiuodamas 90 km/val. greičiu ID.3 kompiuteris žadėjo 456 km. Šį mėnesį tas pats automobilis nežadėjo nuvažiuoti toliau nei 444,5 km. Skirtumas – 2,5 proc, bet šiemet sąlygos buvo geresnės. „Battery Life“ atkreipė dėmesį į žadamas sąnaudas ir kitus duomenis, ir apskaičiavo, kad 2020-aisiais baterijos talpa pasak elektromobilio kompiuterio buvo 58,8 kWh. Šiemet – 54,4 kWh. Skirtumas – 7,5 proc.

Netekti 7,5 proc. baterijos talpos per pirmuosius metus yra daug. Tiesa, reikia pažymėti, kad jaunos baterijos sensta greičiausiai. Bet kuriuo atveju, tokie talpos praradimai yra jaučiami ir kelia nerimą naudotų automobilių pirkėjams.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius