Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

„Volkswagen“ mažins pardavėjų skaičių Europoje

Dyzelgeito skandalas tebekrečia „Volkswagen“ koncerną. Šis pranešė, jog rengiasi mažinti atstovybių Europoje tinklą ir orientuosis į prekybą automobiliais internetu.
„Volkswagen“ rengiasi mažinti prekybos salonų skaičių Europoje.
„Volkswagen“ rengiasi mažinti prekybos salonų skaičių Europoje. / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Siekis sumažinti prekybos tinklą paveiks visus 12 „Volkswagen“ koncernui priklausančių ženklų, atstovaujamų maždaug 3 tūkst. platintojų tinklo.

Koncerno tikslas – padidinti pelningumą ir efektyvumą maždaug 10 proc., taip pat siekiama dukart išauginti gražą iš automobilių pardavėjų. Tai gali reikšti ir personalo pardavimo taškuose sumažinimą, ir prekybos salono uždarymą.

Juergenas Stackmannas teigė, jog koncernas nori sutelkti dėmesį į pardavimus internetu, tačiau neapibrėžė, kiek oficialių prekybos salonų rengiamasi uždaryti.

Vidutiniškai, sakė J.Stackmannas, „Volkswagen“ prekybos salonuose dirba 35 darbuotojai, iš jų keturi turėtų būti atleisti, arba perkelti dirbti kitur.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Reklama
LPC meno galerijoje eksponuojamos parodos turi išskirtinę misiją
Užsisakykite 15min naujienlaiškius