-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Volkswagen“ verslas: firminių dešrelių parduoda žymiai daugiau nei automobilių

2015 m. „Volkswagen“ pardavė 7,2 mln. pakuočių firminių dešrelių „Currywurst“. Tai – beveik 1,4 mln. daugiau, nei parduotų automobilių skaičius.
„Volkswagen“ gamina dešreles
„Volkswagen“ dešrelės / VW iliustr.

„Suddeutche Zeitung“ rašo, kad „Currywurst“ – sardelė iš smulkintos kiaulienos – pirmą kartą buvo pagaminta Berlyne. Ji dažnai parduodama su padažu, pagamintu kečupo pagrindu. Arba su pomidorų pastos ir kario miltelių padažu.

„Volkswagen“ dešrelės
„Volkswagen“ dešrelės

Tai – jau nebe pirmas kartas, kai vokiškos dešrelės populiarumu lenkia  tos pačios markės automobilius. Pavyzdžiui, 2014 m. „Volkswagen“ pardavė 7,8 mln. pakuočių dešrelių „Currywurst“ ir tik 6,12 mln. automobilių.

Mažai kam žinoma, kad dešrelių verslą „Volkswagen“ pradėjo 1970 m. Iš pradžių mėsos cecho produkcija buvo skirta tik koncerno darbininkams. Bet vėliau dėl populiarumo ir kokybės dešrelės plačiai paplito ir prekybos centruose bei Wolsfburgo stadione futbolo rungtynių metu.

Visos originalios „Volkswagen“ dešrelės pažymėtos ženklu „VW Original Part“ – „originali Volkswageno detalė“.

VIDEO: Volkswagen Magazine - Volkswagen Originalteil - Currywurst

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius