Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Amazon“ didina reklamos paieškos rezultatuose rinkos dalį, konkuruodama su „Google“

JAV internetinės prekybos milžinė „Amazon“ veiksmingai konkuruoja su varžove „Google“ reklaminių skelbimų, rodomų kartu su paieškos rezultatais, kuriais pardavėjai mėgina pritraukti pirkėjus mažmeninės prekybos platformose, rinkoje, ir nuolat didina turimą šios rinkos dalį, antradienį pranešė Jungtinėse Valstijose įsikūrusi tyrimų bendrovė „eMarketer“.
Naujasis „Google“ logotipas
Naujasis „Google“ logotipas / Scanpix nuotr.

Regis, „Google“ ir toliau pavyks dominuoti reklamos paieškos rezultatuose rinkoje, tačiau „Amazon“ ir „mažesnių rinkos dalyvių“, įskaitant „Walmart“, „Target“, „eBay“ ir „Pinterest“, dalis nepaliaujamai auga, teigė rinkos stebėtoja.

Reklama, rodoma kartu su užklausų rezultatais prekybos tinklalapiuose, laikoma puikia priemone atkreipti reikalingų prekių ieškančių vartotojų dėmesį.

„Amazon“ reklamos verslas paskatino smarkų išlaidų augimą, nes reklamuotojai gali pasiekti vartotojus produktų paieškai skirtų užklausų metu, kuomet vartotojai yra nusiteikę įsigyti prekių“, – pažymėjo „eMarketer“ pagrindinė analitikė Nicole Perrin.

AFP/„Scanpix“ nuotr./„Amazon“ logotipas
AFP/„Scanpix“ nuotr./„Amazon“ logotipas

„Amazon“ taip pat įdiegė geresnius vertinimo ir klientų paieškos įrankius, todėl tapo dar patrauklesnė reklamuotojams,“ – pridūrė analitikė.

Jungtinių Valstijų reklamos paieškos rezultatuose rinka šiais metais išaugs beveik 18 proc. ir sieks 55,17 mlrd. JAV dolerių, tuo tarpu „Google“ teks 40,33 mlrd. JAV dolerių, arba šiek tiek daugiau nei 73 proc., dalis, prognozuoja „eMarketer“.

Visgi skaičiuojama, kad nors „Google“ išliks rinkos lyderė, jos dalis iki 2021 metų sumažės iki 70,5 procento.

Tuo tarpu šios rinkos dalis, tenkanti Siatle įsikūrusiai elektroninės prekybos milžinei „Amazon“, išaugs nuo 12,9 proc. šiais metais iki 15,9 proc. iki 2021-ųjų.

„Tyrimas rodo, kad didžioji dalis paieškų dabar prasideda „Amazon“, todėl antrąją vietą užimanti bendrovė sparčiai augs ir atims dalį iš didesnių konkurentų“, – teigiama tyrimų bendrovė prognozėje.

Manoma, kad „Amazon“ pajamos iš reklamos, rodomos paieškos rezultatuose, išaugs beveik 30 proc. šiais metais ir sieks 7,09 mlrd. JAV dolerių.

Praėjusiais metais bendrovė užėmė antrąją vietą JAV reklamos paieškos rezultatų rinkoje, aplenkusi „Microsoft“, kuriai, kaip prognozuojama, šiemet teks 6,5 proc. dydžio rinkos dalis, pranešė „eMarketer“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius