Laisvas žodis nereiškia palaidas.  Prenumeratai iki - 60%
Išbandyti

„Apple“, „Google“ ir IBM – brangiausi pasaulio prekės ženklai

Tyrimų kompanija „Millward Brown Optimor“ publikavo kasmet sudaromą brangiausių pasaulyje prekės ženklų reitingą. Kaip ir ankstesniais metais, brangiausiu prekės ženklu pripažintas „Apple“ – bendrovės prekės ženklo kaina per metus išaugo procentu ir dabar jo vertė siekia 185,07 mlrd. JAV dolerių. Antroje ir trečioje vietose liko „Google“ ir IBM su atitinkamai 113,7 mlrd. JAV dolerių ir 112,5 mlrd. dolerių.
„Apple“
„Apple“ / AFP/„Scanpix“ nuotr.

2010 metais pirmąsias tris TOP100 vietas užėmė taip pat šios technologijų kompanijos. Tik 2010 metais pirmąją vietą užėmė „Google“, o „Apple“ – trečiąją.

Dabar „Apple“ ir „Google“ prekės ženklų kainos skirtumas sudaro kiek daugiau nei 71 mlrd. dolerių, o tai viršija visos bendrovės „Microsoft“ prekės ženklo kainą.

Tyrimų įmonė „Millward Brown Optimor“ pabrėžia, kad prekinių ženklų kaina suskaičiuota remiantis bendrovių finansiniais duomenimis, taip pat tų kompanijų produkcijos faktinių ir potencialių pirkėjų nuomone.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Užsisakykite 15min naujienlaiškius