Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Apranga“: dėl H&M rinka persiskirsto, tačiau augimas lieka dviženklis

Švedijos drabužių tinklui H&M pradėjus dirbti Lietuvoje, analitikai jau skaičiuoja „Aprangos“ prarastas pajamas dviejuose svarbiausiuose pardavimo segmentuose. „Apranga“ padėties nedramatizuoja, tačiau neslepia, kad konkurento atėjimą jaučia.
Vilniuje atidaryta „H&M“ parduotuvė
Vilniuje atidaryta „H&M“ parduotuvė / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.
Temos: 1 H&M

Skaičiuojama, kad H&M Baltijos šalyse valdomos parduotuvės jau užima 28,6 tūkst. kvadratinių metrų plotą, kai „Aprangos“ parduotuvės – 70,4 tūkst. kvadratinių metrų, rašo „Verslo žinios“.

„Aš tik galiu pripažinti, kad pastaruosius pusantrų metų dėl stiprios H&M plėtros vyksta jaunimo drabužių segmento Baltijos šalyse persiskirstymas, persidalijimas ar vadinkite tai kaip norite. Šių metų pabaigoje jie turės 12-13 proc. šios rinkos ir akivaizdu, tas jų augimas negali ateiti iš niekur. Taip, iš jų pradės pirkti žmonės, iki šiol drabužius pirkę užsienyje, turguose, gal nueis ir dalis mūsų klientų. Tačiau kol kas aš nematau, kad mūsų jaunimo segmento rezultatai prastėtų – priešingai, jie auga, ir dviženkliu dydžiu, tai yra geras rezultatas“, – sakė „Aprangos“ vadovas Rimantas Perveneckas.

H&M viešųjų ryšių atstovė Baltijos šalims ir Suomijai Tiina Miettinen (Tina Mietinen) sakė, kad H&M yra patenkinta pirmųjų Lietuvoje atidarytų parduotuvių rezultatais. Į diskusijas apie H&M atėjimo poveikį „Aprangos“ jaunimo segmento pardavimams ji nesileido.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius