Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Aprangos“ grupė Lietuvos rinkai pristato naują prekės ženklą „Orsay“

„Aprangos” grupė pasirašė franšizės sutartį su Vokietijos kompanija „Orsay“ ir atidarė dvi šio prekės ženklo parduotuves: po vieną Kaune, prekybos centre „Mega“, ir Panevėžyje, prekybos centre „Ryo“, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Orsay“
„Orsay“ / „Orsay“ paskyros feisbuke nuotr.

Parduotuvių plotas siekia 192 ir 128 kv. metrus. Pirmuoju plėtros etapu Lietuvos rinkai ketinama pristatyti šešias „Orsay“ parduotuves.

Prekės ženklas „Orsay“ skirtas jaunatviškoms, madai neabejingoms merginoms ir moterims, kurios vertina kokybę už priimtiną kainą ir siekia drabužiais išreikšti savo individualumą,rašoma pranešime.

Ženklas įkurtas 1975 metais Vokietijoje ir šiuo metu valdo beveik 680 parduotuvių 31-oje pasaulio šalyje. 2016 metais įmonės apyvarta siekė 410 mln. eurų.

„Aprangos” grupė valdo 6 skirtingų tipų parduotuvių tinklus ir atskiras parduotuves: ekonominio, jaunimo, verslo, prestižo, avalynės segmentų parduotuves ir „Zara“ parduotuvių tinklą. Šiuo metu „Aprangos” grupė Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje valdo 184-ų parduotuvių tinklą.

2016 metais „Aprangos“ grupės apyvarta padidėjo 7,7 proc. ir pasiekė 214,2 mln. eurų. Pelnas prieš apmokestinimą padidėjo 7,3 proc. ir sudarė 13,3 mln. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius