Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Aprangos“ grupės vadovas: internetinė prekyba auga, bet praradimų nekompensuos

Koncerno „MG Baltic“ kontroliuojamos didžiausios Baltijos šalių mažmeninės drabužių prekybos grupės „Apranga“ vadovas sako, kad dėl sugriežtinto karantino uždarius parduotuves, išaugo internetinės prekybos apimtys, tačiau jos praradimų nekompensuos.
Parduotuvė „Apranga“
Parduotuvė „Apranga“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Pasak Rimanto Pervenecko, iš Baltijos šalyse esančių 183 parduotuvių šiuo metu dirba tik maždaug 25 – visos jos Estijoje.

„Natūralu, pandemija išaugino internetinei prekybai sparnus, mūsų pardavimai tiek kovo, tiek gegužės mėnesiais išaugo tris-keturis kartus ir dabar jie atitinkamai auga, dar prisidės kalėdinė prekyba, po to – išpardavimai. Internetinės prekybos apimtys tikrai išaugs kelis kartus, bet ji negali kompensuoti praradimų fizinėse parduotuvėse“, – BNS sakė R. Perveneckas.

Kokių nuostolių įmonė patiria dėl pandemijos, jis nedetalizavo.

„Jei per mėnesį prekiaujama apie 25 mln. eurų, tai ką reiškia praradimai, jei mėnesį nedirba parduotuvės“, – teigė jis.

Jis taip pat teigė, kad apribojus veiklą, įmonė nei pirmo, nei antro karantino metu darbuotojų neatleido, didelė jų dalis yra prastovose. „Sodros“ duomenimis, įmonėje šiuo metu dirba 738 žmonės.

R.Perveneckas teigė manantis, kad karantino ribojimai yra būtini siekiant greičiau įveikti pandemiją.

„Su ribojimais Vyriausybė pavėlavo ir pandemijos mastai, susirgusių žmonių skaičius būtų mažesnis, jei būtų žymiai anksčiau sureaguota ir imtasi atitinkamų priemonių. Esant tokiam sergamumui, matyt, tie uždarymai yra natūralūs ir būtini, ir sutikčiau, kad kuo greičiau įveiksime, tuo greičiau atsidarys verslas ir po to bus lengviau, nes čia gali tęstis be galo. Nemanau, kad buvo kitų variantų dabartinėje situacijoje“, – sakė „Aprangos“ grupės vadovas.

„Aprangos“ grupės mažmeninė apyvarta sausio-lapkričio mėnesiais siekė 190,4 mln. eurų ir buvo 14,4 proc. mažesnė nei pernai, o vien Lietuvoje ji sumenko 15,8 proc., Latvijoje – 8,5 proc., Estijoje – 17,7 proc.

„Aprangos“ grupė šiuo metu Baltijos šalyse valdo 183 parduotuvių tinklą – 106 Lietuvoje, 50 Latvijoje ir 27 Estijoje, kurių bendras plotas sudaro 93,4 tūkst. kv. metrų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius