Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Augant pardavimams internetu, britų prekybos milžinė „Tesco“ sukurs 16 tūkst. darbo vietų

Didžiosios Britanijos prekybos milžinė „Tesco“ šalyje sukurs 16 tūkst. nuolatinių darbo vietų, kad galėtų patenkinti dėl koronaviruso pandemijos pašokusią maisto prekių paklausą tinklo elektroninėje parduotuvėje.
„Tesco“
„Tesco“ / „Scanpix“/„PA Wire“/„Press Association Images“ nuotr.

Didžiausia Didžiosios Britanijos mažmenininkė pranešime nurodė, jog „daugumą“ šių darbo vietų turėtų užimti laikini darbuotojai, kurie buvo įdarbinti per pandemiją, kad bendrovė karantino laikotarpiu galėtų vykdyti maisto pristatymo į namus užsakymus, kurių skaičius smarkiai padidėjo.

„Nuo pandemijos pradžios mūsų kolegos mums padėjo daugiau kaip dukart padidinti savo paslaugų teikimo internetu pajėgumus ir kas savaitę saugiai aptarnauti beveik 1,5 mln. klientų teikiant pirmenybę pažeidžiamiems vartotojams ir užtikrinant, kad jie gautų jiems reikalingą maistą“, – pareiškė „Tesco“ vadovas Jungtinėje Karalystėje ir Airijoje Jasonas Tarry.

„Šios naujos darbo vietos mums padės ilgą laiką tenkinti prekių paklausą mūsų elektroninėje parduotuvėje. Be to, 16 tūkst. žmonių Jungtinėje Karalystėje atsiras galimybė gauti nuolatinį darbą“, – pridūrė jis.

„Tesco“ ketina, be kita ko, pasamdyti 10 tūkst. darbuotojų, kurie rinks pirkėjų užsakymus, ir 3 tūkst. vairuotojų prekių pristatymui. Nuo koronaviruso pandemijos išprovokuotos krizės pradžios bendrovė jau įdarbino 4 tūkst. žmonių, kurie dirba visą darbo dieną.

Per pandemijos piką prie „Tesco“ darbo jėgos prisijungė apie 47 tūkst. laikinų darbuotojų ir daugumos jų terminuotos darbo sutartys jau baigė galioti.

„Tesco“ vertinimais, pardavimams internetu šiuo metu tenka 16 proc. bendrų pardavimų, nors prieš pandemiją ši dalis siekė tik 9 procentus. Mažmenininkės skaičiavimais, pardavimai internetu šiemet, palyginti su 2019 metais, padidės dviem trečdaliais iki 5,5 mlrd. svarų.

Panaši tendencija stebima visame elektroninės prekybos sektoriuje, nes vartotojai dėl pandemijos vengia eiti į parduotuves ir stengiasi apsipirkti internetu.

Tyrimų bendrovės „Kantar“ duomenimis, elektroninės prekybos dalis bendros mažmeninės prekybos struktūroje per dvylika savaičių iki rugpjūčio 9 dienos padidėjo iki rekordinių 13,5 procento.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius