Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Barai ir kavinės svarsto rinkodaros pokyčius didėjant alkoholio kainoms

Barai ir kavinės šiuo metu mąsto, kaip reikės neprarasti savo klientų, kai dėl kovo pradžioje didėsiančių akcizų pabrangs alkoholiniai gėrimai, rašo „Verslo žinios“.
Šampanas
Šampanas / Fotolia nuotr.
Temos: 2 Kavinė Akcizas

„Galėtume galvoti apie tokius priedus, kaip nemokami užkandžiai, kvietimai į koncertą, stalo futbolo žaidimas, tačiau jei jie bus prikabinti prie alkoholinio gėrimo pirkimo, tai gali būti traktuojama kaip alkoholio vartojimo skatinimas, draudžiamas įstatymo“, – teigė barų „Alaus namai“ savininkas Audrius Vidžys.

Anot jo, viena didžiausių problemų yra tai, kad bet kokia nauja pristatyta rinkodaros priemonė nebūtų traktuojama alkoholio reklama ar skatinimu jį gerti. Nuo kovo stipraus alkoholio akcizas augs 23 proc., vyno ir alaus – iki 112 proc.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius