Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Barbora“ plečia drive in stotelių tinklą: naujiena – prekių atsiėmimas pakeliui į namus

Elektroninė maisto ir kasdienių prekių parduotuvė „Barbora“ plečia prekių atsiėmimo galimybes. Drive in stotelių tinklą didžiuosiuose miestuose papildys 5 naujos koncepcijos prekių atsiėmimo į automobilį vietos. Naujos drive in stotelės įrengiamos pagrindinėse gatvėse pakeliui į namus ar važiuojantiems iš miesto, ne prie didžiųjų parduotuvių, kaip įprastai.
Drive in stotele Kauno LEZ
Drive in stotele Kauno LEZ / „Barboros“ nuotr.
Temos: 2 Barbora.lt Maistas

Pasak „Barboros“ vadovo Andriaus Jurgelevičiaus, naujos koncepcijos drive in stotelės orientuojamos į kitokį pirkėją – kuriam sunku planuotis grįžimą namo laiku, kuris yra užimtas, pirkinių neplanuoja iš anksto, nenori gaišti laiko parduotuvėse, todėl svarbu apsipirkti greitai, o pirkinius patogiai atsiimti pakeliui į namus.

„Užsisakant prekes ir pasirenkant atsiėmimą drive in, netaikomas minimalus krepšelis, todėl pirkiniai čia gali būti spontaniški – tik tai, ko reikia šiandien. Taip pat tokia paslauga didina elektroninės prekybos maistu prieinamumą gyventojams, kurie išvažinėja iš miesto ar gyvena toliau užmiestyje. Taip pat tose vietose, kur pakeliui į namus nėra ar yra tik mažesnį asortimentą siūlančios parduotuvės. Naudodamiesi drive in paslauga, klientai gali rinktis plataus, daugiau nei 15 tūkst. prekių asortimento. Ir nors maisto prekių pristatymas į namus išlieka populiariausias prekių pristatymo būdas, tačiau daliai gyventojų jis nėra patogus dėl būtinybės numatytu metu būti namuose. Prekių atsiėmimas tiesiai į automobilį suteikia daugiau lankstumo užsakymą atsiimti patogiu metu vykstant namo“, - sako A.Jurgelevičius.

Pirmoji naujos koncepcijos drive in stotelė jau veikia Kauno LEZ. Netrukus prekes į automobilį bus galima atsiimti ir stotelėje Vilniuje, adresu Senasis Ukmergės kl. 4 (šalia „Orange Office“ biurų pastato). Pakeliui – dar trijų drive in stotelių atidarymas nuo miestų centro nutolusiose vietose.

Pasirinkus prekių atsiėmimą šioje drive in stotelėje, pirkėjui patogiu metu stotelėje jo lauks „Barboros“ kurjeris, kuris užsakymą perkels tiesiai į kliento automobilio bagažinę.

Plečia ir įprastų Drive in stotelių tinklą

Prekių atsiėmimo į automobilį paslaugą „Barbora“ pristatė viena pirmųjų – 2019 m. pabaigoje. Augant alternatyvių prekių atsiėmimo būdų paklausai, e. parduotuvė dar pernai pradėjo drive in stotelių tinklo plėtrą – prie naujai atidarytų prekių surinkimo centrų buvo įrengtos 4 naujos stotelės: Vilniuje Liepkalnio g., Kaune Veiverių g. ir Jonavos g., Klaipėdoje prie prekybos centro „BIG“. Iš viso didžiuosiuose miestuose prie parduotuvių veikia 10 prekių atsiėmimo tiesiai į automobilį vietų.

Keičiantis gyventojų apsipirkimo įpročiams, populiarėja ir vadinamasis click and collect prekių atsiėmimas. Šių metų vasarį drive in paslauga naudojosi 2,5 karto daugiau klientų nei tuo pačiu metu pernai, prieš pandemiją.

Siekiant didinti drive in stotelių pajėgumus, 2 iš esamų stotelių įdiegta nauja technologija – automobilių valstybinių numerių nuskaitymo sistema, kuri automatiškai praneša apie kliento atvykimą. Klientui nebereikia pačiam registruotis, todėl aptarnavimas gali būti greitesnis ir patogesnis.

Alternatyvūs prekių atsiėmimai – rinkos potencialas

A.Jurgelevičiaus teigimu, Lietuvoje dar nepilnai išnaudotas prekių pristatymas į automobilį, kuris kai kuriose išsivysčiusiose Vakarų e. komercijos rinkose yra net populiaresnis už pristatymą į namus.

„Subrendusiose elektroninės prekybos maistu rinkose matome jau nusistovėjusius prekių atsiėmimo būdus. Didžiojoje Britanijoje prigijo pristatymas į namus, o Prancūzijoje, priešingai, dominuoja click and collect – prekių atsiėmimas tam skirtuose taškuose. JAV abu prekių atsiėmimo būdai populiarumą dalijasi maždaug per pusę. Lietuvos rinka dar labai jauna ir nors šiuo metu populiaresnis pristatymas į namus, matome, kad pirkėjai linkę išbandyti ir kitus prekių atsiėmimo būdus“, - apibendrina „Barboros“ direktorius A.Jurgelevičius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius