TIK ŽMONĖS Cinema: A. Valujavičiaus filmas „Irklais per Atlantą“
Žiūrėti
Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

Bendrovei „PepsiCo“ sunku rasti gerą platformą reklamai internete

„PepsiCo“, padidinusi rinkodaros ir reklamos biudžetą šiemet, nori didelę jo dalį išleisti internete, tačiau neranda pakankamai kokybiškų platformų, rašo „Business Insider“.
Pepsi
Pepsi / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 Rinkodara Reklama

Vienas iš rūpesčių, skiriant daugiau pinigų reklamai internete, yra kokybiškų platformų trūkumas, pripažino įmonės finansų vadovas Hughas Jonstonas.

„Kalbame ne vien tik apie iššokančius langus, o apie labiau rafinuotą skaitmeninę reklamą. Investicijas sulėtina kokybiškų platformų paieškos“, – sakė jis.

Tai reiškia, kad verslas gali vis geriau išanalizuoti, kokią naudą jiems duoda tokios investicijos.

„PepsiCo“, nepaisant nestabilios rinkos aplinkos, išlaiko 4–5 proc. pajamų augimą. Bendrovė, kaip ir pastaruosius dvejus metus, šiemet žada daug investuoti į reklamą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Lidl“ parduotuvėse – išskirtinės „UEFA EURO 2024“ kortelės: kviečia surinkti visą kolekciją
Reklama
Lauko baldų ekspertas P.Kelbauskis pataria, kaip lengvai įsirengti lauko terasas ir nepermokėti
Reklama
Sutelktinio finansavimo ir tarpusavio skolinimosi platformos – ką reikia žinoti renkantis, kur investuoti
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius