Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

„Bloomberg“: „Ferrero“ perka „Nestle“ konditerijos verslą JAV už 2,8 mlrd. JAV dolerių

Šveicarijos bendrovė „Nestle“ – viena didžiausių pasaulyje maisto produktų gamintojų – artėja prie susitarimo parduoti savo konditerijos verslą Jungtinėse Valstijose italų kompanijai „Ferrero“ už 2,8 mlrd. JAV dolerių, remdamasi gerai informuotu šaltiniu skelbia naujienų agentūra „Bloomberg“.
„Nestle“ logotipas
„Nestle“ logotipas / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 1 „Nestle“

Šaltinio teigimu, kompanijos susitarimą gali pasirašyti jau sekmadienį. Pačios kompanijos tokios informacijos nekomentuoja.

Galutinį sprendimą parduoti savo amerikietiškąjį konditerijos verslą „Nestle“ priėmė gruodį. Pernai šio verslo apyvarta siekė apie 900 mln. Šveicarijos frankų (915 mln. JAV dolerių).

„Nestle“ konditerijos verslui priklauso tokie vidaus rinkoje populiarūs šokolado prekių ženklai, kaip „Butterfinger“, „BabyRuth“, „100Grand“, „SkinnyCow“, „Raisinets“, „Chunky“, „OhHenry!“ ir „SnoCaps“, vietiniai kitų konditerijos gaminių prekių ženklai, kaip „SweeTarts“, „LaffyTaffy“, „Nerds“, „FunDip“, „PixyStix“, „Gobstopper“, „BottleCaps“, „Spree“ ir „Runts“, taip pat tarptautinis šokolado prekės ženklas „Crunch“.

„Nestle“ yra trečia pagal rinkos dalį konditerijos gaminių gamintoja pasaulyje po „Mars“ ir „Mondelez“. Jungtinėse Valstijose bendrovė užima ketvirtą vietą. Čia ją dar lenkia „Hershey“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Užsisakykite 15min naujienlaiškius