Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

CBS ir „Viacom“ sutarė sujungti savo pramogų imperijas

Žiniasklaidos sektoriuje bus įgyvendintas dar vienas milžiniškas sandoris: CBS ir „Viacom“ paskelbė pasiekusios susitarimą sujungti savo pramogų imperijas.
„Viacom“
„Viacom“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Įgyvendinus sandorį, bus vėl sujungtos bendrovės, kurios kadaise priklausė vienai verslo struktūrai, kol jos 2006 metais nesuskaidė žiniasklaidos magnatas Sumneris Redstone.

Naujosios bendrovės metinės įplaukos viršys 28 mlrd. JAV dolerių ir jai priklausys tokie prekių ženklai kaip MTV, „Comedy Central“ ir „Showtime“, taip pat „Paramount Pictures“.

Bendrovės pareiškė, jog susijungimas joms leis padidinti investicijas į aukščiausios klasės pramogas ir išplėsti savo tarptautinę aprėptį. Susijungusioji bendrovė valdys transliavimo tinklus Didžiojoje Britanijoje, Argentinoje ir Australijoje ir siūlys turinį 45 kalbomis.

„Išties džiaugiuosi, jog šios dvi puikios bendrovės susijungs ir galės pasinaudoti neįtikėtina savo bendro turto galia“, – pareiškė Shari Redstone, kuri užims naujosios bendrovės „ViacomCBS“ valdybos pirmininkės postą.

„Mano tėvas kadaise pasakė, jog „turinys yra karalius“, ir tai dabar yra kaip niekad aktualu, – pažymėjo ji. – Sukursime pasaulinės klasės žiniasklaidos organizaciją, kuri veiks įvairiose platformose ir turės puikių galimybių augti sparčiai besikeičiančiame sektoriuje.“

Pagal sandorio sąlygas apsikeitus akcijomis, dabartiniai CBS akcininkai valdys 61 proc. susijungusiosios bendrovės akcijų, o „Viacom“ akcininkams priklausys likę 39 procentai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
Reklama
28 metai su „Teleloto“ – kas lieka už kadro?
Reklama
Pasiskiepyti – į vaistinę: ateina per pietų pertrauką, kartu atsiveda ir šeimos narius
Reklama
Kam ir kada reikalingi saulės akiniai ir dirbtinis akių drėkinimas
Užsisakykite 15min naujienlaiškius