Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

„Coca-cola“ Europai pristato popierinį butelį – bandymams pasirinko nišinį produktą, Lietuvoje jo nematysime

Ketvirtadienį „Coca-Cola Europe“ virtualaus susitikimo metu pristatė naująjį popierinį butelį, kuris sukurtas bendradarbiaujant su Danijos pakuočių startuoliu „Paboco“. Pati koncenpcija viešai pristatyta dar spalio mėnesį. Europai skirtame pristatyme bendrovė taip pat paskelbė ketinanti pradėti eksperimentą ir atiduoti popierinį butelį vartotojų įvertinimui.
Popierinis butelis
Popierinis butelis

Tiesa, už skambių pranešimų slėpėsi kiek pragmatiškesnis sprendimas – bendrovę labiausiai garsinantis kolos gėrimas liks metalinėse skardinėse bei plastikiniuose ir stikliniuose buteliuose.

Bendrovė ekspertimentui pasirinko „Coca-Cola“ grupei priklausantį gėrimą „Adez“. Įmonės pakuočių inovacijų vadovas Stijnas Franssenas teigė, kad išlaikyti gazuotus gėrimus tokioje pakuotėje šiandien būtų didelis iššūkis, tačiau kartu pridūrė, kad pritaikyti jį tirštam „Adez“ gėrimui taip pat buvo nelengva.

Šis gėrimas Lietuvoje nepardavinėjamas, tačiau naujosios pakuotės parduotuvėse nepamatys ne tik lietuviai. Bendrovės eksperimentas bus lokalus ir mažos apimties – 2021 m. vasarą šis gėrimas naujose pakuotėse bus išmėginamas Vengrijoje, Budapešto regione. Iš viso bus parduota tik 2000 naujųjų butelių. Rezultatais žadama pasiremti tolesniame produkto kūrime.

Bendrovė skelbia, kad naujoji pakuotė yra 100 proc. perdirbama, dalis butelio, įskaitant ir kamštelį ,bus iš plastiko.

„Negalime pasakyti tikslios datos ar laiko atkarpų, kai mes jau galėsime pardavinėti produktą visoje Europoje. Tikrai galime pažadėti, kad skiriame tam visus reikalingus resursus“, – sakė Daniela Zahariea, „Coca-Cola Europe“ techninės tiekimo grandinės ir inovacijų vadovė.

Valdo Kopūsto / 15min nuotr./„Coca-Cola HBC Lietuva“ naujas biuras verslo centre „Duetto“
Valdo Kopūsto / 15min nuotr./„Coca-Cola HBC Lietuva“ naujas biuras verslo centre „Duetto“

„Adez“ gėrimas buvo sukurtas 1998 m. Argentinoje. Tai tirštasis kokteilis, vadinamasis glotnutis, kuriame nėra pieno – jo receptas paremtas soja, sudėtyje yra migdolų, ryžių, avižų ir kokosų. 2017 m. šį prekės ženklą įsigijo „Coca-Cola“ grupė, o 2018 m. jį pristatė Europos rinkoms. Be to, juo prekiaujama ir Rusijoje, Azijos šalyse.

„Coca-Cola HBC Lietuva“ atstovė spaudai Gabrielė Šerėnienė 15min patvirtino, kad artimiausiu metu prekiauti šiuo gėrimu Lietuvoje planų nėra.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Reklama
LPC meno galerijoje eksponuojamos parodos turi išskirtinę misiją
Užsisakykite 15min naujienlaiškius