Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Didžiųjų prizų metai Lietuvoje, arba Kaip kontrolierė iš Kėdainių galėjo tapti pirmąja šalies kosmonaute

Nemokamas apsipirkimas visą gyvenimą, brangūs automobiliai, nekilnojamas turtas ir netgi skrydis į kosmosą – tokiais prizais prieš 15-20 m. savo klientus masino Lietuvos verslai. Šiandien grandioziniai prizai palikti įprastų loterijų organizatoriams, o verslai daugiausia konkuruoja kainomis. Rinkodaros ekspertai vardija įvairias priežastis – visuomenės branda, pasikeitę įmonių prioritetai ar tiesiog fantazijos trūkumas.
IKI kosmosas
IKI kosmosas / 123RF montažas

Šio tūkstantmečio pradžia buvo kitokie laikai. Kaip ir šiandien, daug spoksodavome į ekranus, tačiau tai buvo televizijos ekranai, per kuriuos žiūrėdavome tas pačias programas kartu su visa Lietuva. Spėliojome, ar kada nors gyvensime europietiškai ir džiaugėmės kiekviena galimybe senus aptriušusius daiktus pakeisti naujais.

Tai buvo ir didžiųjų prizų laikai – kai eilinis lietuvis galėjo beveik pagrįstai svajoti apie galimybę pralėkti magistrale Vilnius-Klaipėda naujutėliu raudonu „Ferrari“, apsirūpinti pirkiniais iki pat gyvenimo galo ar pakilti ten, kur dar nebuvo nei vienas tautietis.

Kviečiame prisiminti kelias tų laikų netradicinių konkursų istorijas.

Ferrari“, Kauno duobės ir konkurentų kirtis N.Numavičiui

Ar norėtumėte savo garaže turėti „Ferrari“? Į klausimą daugelis vairuotojų šiandien greičiausiai atsakytų teigiamai, tad ką jau kalbėti apie statistinį Lietuvos gyventoją 2001 m., kuris dažniausiai savo ratus rinkosi tarp pavargusių iš Vokietijos parvežtų keliolikos metų senumo variantų. Sportinis automobilis „Ferrari Modena 360 F1“ tuo metu buvo tikra 550 – 650 tūkst. litų vertės svajonė.

Labai netikėtai 2001 m. pabaigoje tą svajonę pirkėjams pasiūlė laimėti prekybos tinklas „Iki“.

UAB „Penki kontinentai“ archyvo nuotr./Ferrari Modena 360 F1
UAB „Penki kontinentai“ archyvo nuotr./Ferrari Modena 360 F1

Minėto automobilio kelionės į Lietuvą istorija buvo savotiška. Tuo metu „Ferrari“ iš tiesų buvo svajonė net ir tai daliai lietuvių, kurie turėjo pakankamai kapitalo. Įsigyti tokį automobilį buvo sudėtinga, kadangi tam reikėjo pateikti paraišką, ją vertindavo ir tvirtindavo pati „Ferrari“ kompanija. Net ir šiandien egzistuoja praktika parduoti vietas savosios „Ferrari“ laukiančių turtuolių eilėje. Tačiau prakutę Lietuvos verslininkai tokios galimybės sulaukė.

Iš viso į Lietuvą buvo pristatyti trys „Ferrari“: juos pirko tuometinės „Vilniaus prekybos“ akcininkas Nerijus Numavičius (šiandien – Numa), statybų sektoriaus banginis Laimutis Pinkevičius ir žiniasklaidos magnatas Hubertas Grušnys.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius