Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

Duonos rinkoje vidutiniokams vietos nėra

Statistiškai Lietuvoje kepyklų daugėja, didieji rinkos dalyviai investuoja į plėtrą, o vidutiniai vis sunkiau suduria galą su galu, rašo „Verslo žinios“.
Mindaugas Snarskis
Mindaugas Snarskis / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

„Sunkiausia vidutinėms įmonėms, nes jų resursai riboti, vis daugiau parduodama prekybos tinkluose, kur jiems konkuruoti sudėtinga. Prekybininkams reikia partnerių, kurie užtikrintų kokybę ir kiekius“, – sako „Fazer Bakery Baltic“ generalinis direktorius Mindaugas Snarskis.

„Vilniaus duonos“ generalinė direktorė Rita Ramanauskienė pažymi, kad vis daugiau duonos kepa patys prekybos tinklai naudodami šaldytus pusgaminius, todėl mažieji kepėjai turi tik kelis būdus nišai ieškoti – stambėti arba tapti mažais nišiniais dalyviais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Užsisakykite 15min naujienlaiškius