Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

„Google“ ir „Wal-Mart“ kuria partnerystę elektroninės prekybos srityje

„Google“ ir „Wal-Mart“ kuria partnerystę, pagal kurią mažmenininkės produktai bus siūlomi interneto milžinės elektroniniame prekybos centre.
„Wal-Mart“
„Wal-Mart“ / AFP/„Scanpix“ nuotr.

„Nuo rugsėjo pabaigos, bendradarbiaudami su „Google“, siūlysime šimtus tūkstančių prekių, kuriuos per „Google Assistant“ bus galima užsisakyti balsu. Tai bus didžiausias prekių kiekis, kurį koks nors mažmenininkas iki šiol yra pasiūlęs įsigyti per (elektroninę) platformą“, – savo tinklaraštyje parašė „Wal-Mart“ elektroninės prekybos skyriaus vadovas Marcas Lore (Markas Loras).

Siekdama aktyviau konkuruoti su elektroninės prekybos milžine „Amazon“, „Wal-Mart“ į savo elektroninės prekybos platformą integruos „Google Express“ platformą, per kurią pirkėjai jau gali įsigyti įvairių prekių ženklų, įskaitant „Costco“ ir „Walgreen‘s“, produktus.

„Wal-Mart“ elektroninės prekybos srityje gerokai atsilieka nuo „Amazon“, o dabar įmonėms teks konkuruoti ir realiame pasaulyje, nes „Amazon“ planuoja įsigyti prekybos tinklą „Whole Foods“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Reklama
LPC meno galerijoje eksponuojamos parodos turi išskirtinę misiją
Užsisakykite 15min naujienlaiškius