Algoritmas daugiau dėmesio skirs mobiliajam telefonui draugiškoms versijoms (didelis tekstas, lengva paspausti ir pan.) ir jos paieškoje atsidurs aukščiau. Tuo metu ne mobilios svetainių versijos bus reitinguojamos prasčiau.
Apie 60 proc. duomenų suvartoja mobiliųjų įtaisų vartotojai, todėl „Google“ nori, kad vartotojams būtų patogiau ir maloniau naršyti.
Apie permainas kompanija pranešė dar vasarį, taip duodama svetainių valdytojams du mėnesius reikalingiems pakeitimams atlikti. Nepaisant to, atnaujinimas, manoma, vis tiek smarkiai pakeis reitingavimą.
Atnaujinimas netgi vadinamas „mobiliagedonu“, nes milijonams svetainių šis pasikeitimas yra apokaliptinis, sakė svetaines kuriančios kompanijos „Duda“ vadovas Itai Sadanas.
„Manau, kad į rizikos grupę papuolė tie, kurie apie tai nežino“, – sakė jis, pabrėždamas, kad yra kalbama apie smulkųjį verslą.
Balandžio 21 dieną, pasak jo, labai daug smulkių verslininkų nustebs, nes jų svetainių lankytojų skaičius pastebimai sumažės.
Įmonės, kurios priklauso nuo to, kaip žmonės jas randa per lokalizuotą paiešką, pavyzdžiui, Kvinso kavinės, gali pastebėti ir mažesnį klientų srautą.
„Google“ visada rūpinosi aktualumu, turinys buvo karalius. Tačiau dabar tai keičiasi. Jie sako, kad turinys yra svarbus, bet svarbi ir vartotojo patirtis. Dabar neužtenka pasiūlyti tam tikrą turinį – jeigu jis svetainėje nėra įskaitomas, tai nėra gerai“, – sakė I.Sadanas.
Tačiau „Google“ algoritmo atnaujinimas paveiks ne tik smulkųjį verslą.
Rinkodaros kompanija „Somo“ praėjusią savaitę paviešino tyrimą, kuriame rašoma, kad daug garsių prekės ženklų, pavyzdžiui, „American Apparel”, „The Daily Mail” ar „Ryanair” bus skaudžiai nubaustos, jei pagaliau nepritaikys savo svetainių mobiliesiems įrenginiams.