Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

H&M pardavimai dėl koronaviruso pandemijos antrąjį ketvirtį sumenko per pusę

Švedijos drabužių mažmenininkės „Hennes & Mauritz“ (H&M) pardavimai antrąjį einamųjų fiskalinių metų ketvirtį sumažėjo maždaug per pusę dėl laikino parduotuvių uždarymo pandemijos metu.
„H&M“ parduotuvė
„H&M“ parduotuvė / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Kaip rašoma bendrovės pranešime spaudai, pajamos iš pardavimų kovo–gegužės mėnesiais siekė 28,664 mlrd. Švedijos kronų (3,07 mlrd. JAV dolerių), palyginti su 57,474 mlrd. Švedijos kronų metais anksčiau.

„FactSet“ apklausti analitikai prognozavo vidutiniškai 27,7 mlrd. kronų siekiančias pajamas.

Pardavimai nacionalinėmis valiutomis taip pat sumenko 50 procentų.

Tuo pačiu metu internetiniai pardavimai praėjusį ketvirtį ūgtelėjo 36 proc., o nacionalinėmis valiutomis – 32 procentais.

Balandžio viduryje dėl koronaviruso protrūkio maždaug 80 proc. H&M parduotuvių buvo laikinai uždarytos. Šiuo metu dar neveikia maždaug 900 iš 5 058 tinklo parduotuvių.

Nuo birželio 1 iki birželio 13 dienos H&M pardavimai buvo 30 proc. mažesni, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2019 metais.

Bendrovė planuoja paskelbti pirmojo pusmečio finansinius rezultatus birželio 26 dieną.

H&M akcijos pirmadienį atpigo 1,7 procento. Nuo šių metų pradžios bendrovės kapitalizacija sumenko 25,7 proc., iki 238,08 mlrd. kronų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius