Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

„Iki“ steigia Skaitmeninių kanalų departamentą, keičiasi marketingo direktorius

Plėtros ir atsinaujinimo planus sparčiai įgyvendinanti UAB „Palink“, valdanti prekybos tinklą „Iki“, steigia Skaitmeninių kanalų departamentą. Šiais metais startuolį „LastMile“ įsigijusi bendrovė tokiu žingsniu siekia dar labiau stiprinti pozicijas e. prekyboje, rašoma pranešime spaudai.
„Iki“ parduotuvė
„Iki“ parduotuvė / „Iki“ nuotr.
Temos: 2 Verslas „Iki“

Nuo gruodžio pirmos dienos pradedančiam veikti Skaitmeninių kanalų departamentui vadovaus Andrej Pometko, iki šiol ėjęs Marketingo departamento direktoriaus pareigas.

Marketingo vadove tampa Lina Giedrė. Ji iki šiol užėmė bendrovės Įvaizdžio skyriaus vadovės pareigas.

Prekybos tinklą „Iki“ iš viso šiuo metu sudaro 229 fizinės „Iki“ parduotuvės, 2 logistikos centrai, kulinarijos gamybos centras bei 3 regioninės kepyklos. Prekybos tinkle dirba per 5,7 tūkst. darbuotojų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Lidl“ parduotuvėse – išskirtinės „UEFA EURO 2024“ kortelės: kviečia surinkti visą kolekciją
Reklama
Lauko baldų ekspertas P.Kelbauskis pataria, kaip lengvai įsirengti lauko terasas ir nepermokėti
Reklama
Sutelktinio finansavimo ir tarpusavio skolinimosi platformos – ką reikia žinoti renkantis, kur investuoti
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius