-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Indijos įmonė bandė pasinaudoti pasikėsinimu į pakistanietę paauglę Malalą Yousafzai tam, kad parduotų čiužinius

Piešinys, kuris vaizduoja nuo teroristų kulkos krentančią pakistanietę paauglę Malalą Yousafzai, turėtų padėti pritraukti pirkėjų. Taip nusprendė Indijos įmonė „Kurl-On“, kuri savo reklamoje rodo, kaip kulkos pakirsta kruvina mergaitė atšoka nuo čiužinio ir pakyla iki Sacharovo premijos.
„Kurl-On“ reklama
„Kurl-On“ reklama

Po socialiniuose tinkluose kilusio pasipiktinimo tokiu įžeidimu reklamą kūrusi agentūra „Ogilvy & Mather“ išplatino atsiprašymą. Jame agentūra teigia, kad jų atstovybės Indijoje sukurtos reklamos prieštarauja įmonės ir jų klientų įsitikinimams bei profesionalumo standartams.

Anot agentūros, pradėtas tyrimas dėl reklamos ir bus imtasi „pataisomųjų veiksmų“. „Ogilvy & Mather“ taip pat asmeniškai atsiprašė Malalos Yousafzai ir jos šeimos.

Pasipiktinimas kilo, kai šią savaitę Indijos čiužinių gamintoja „Kurl-On“ pradėjo reklaminę kampaniją, pavadinimu „Bounce back“ (pažodžiui verčiant – „Atšok“, kita prasmė – „Atsistok ant kojų“). Joje vaizduojama, kaip keli įžymūs žmonės pasiekė aukštumų po juos ištikusių nelaimių.

„Kurl-On“ reklama
„Kurl-On“ reklama

Socialinių tinklų vartotojai apstulbo, kad vienoje iš reklamų – beveik pavykęs Talibano teroristų pasikėsinimas nužudyti paauglę pakistanietę, aktyviai kovojančią už mergaičių švietimą Pakistane. 2012 metais į ją pataikė kulka, tačiau jai pavyko pasveikti. 2013 metais jai įteiktas prestižiškiausias Europos Sąjungos apdovanojimas – Sacharovo premija. 

„Twitter“ tinkle žmonės šią reklamą vadino šiurpaus įvykio išnaudojimu ir itin prasto skonio reklama, nuo kurios net pykina

„Twitter“ tinkle žmonės šią reklamą vadino šiurpaus įvykio išnaudojimu ir itin prasto skonio reklama, nuo kurios net pykina.

Reklamą nupiešė Čilės iliustratorių firma „Lamano Estudio“. Jos atstovė spaudai Patricio Vergara Calderón „The Huffington Post“ sakė sutinkanti, kad reklama tikriausiai yra pernelyg žiauri. „Mums nerimą kelia tai, kad pamačius reklamą dėmesys atkreipiamas tik į tai. “Kurl-on„ reklama turėjo skelsiti visiškai priešingą žinią – apie triumfą prieš smurtą. Čia vaizduojamas tikras įvykis, herojiškumo pavyzdys, kuris yra labai įkvepiantis ypač Rytų valstybėse. Būtent tai užsakovai sakė norintys matyti reklamoje“, – sakė ji.

Reklamai taip pat pasinaudota Steve Jobsu, kuris „atsistoja ant kojų“ po atleidimo iš „Apple“.

„Kurl-On“ reklama
„Kurl-On“ reklama

Dar vienoje reklamoje –  Gandhis, kuris „atsistojo ant kojų“ po to, kai Pietų Afrikoje jį išmetė iš traukinio dėl to, kad jis nebuvo baltaodis.

„Kurl-On“ reklama
„Kurl-On“ reklama

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius