„Gap“ valdybai atlikus išsamų vertinimą, paaiškėjo, kad „Old Navy“ verslo modelis ir klientai laikui bėgant ėmė vis labiau tolti nuo mūsų specializuotų prekių ženklų ir kiekvienai bendrovei dabar reikalinga skirtinga strategija, kad ji galėtų sėkmingai judėti į priekį“, – pareiškė „Gap“ valdybos pirmininkas Robertas Fisheris.
Visuose „Gap“ parduotuvių tinkluose 2018 metų vasarį dirbo apie 135 tūkst. žmonių, o 2018 metų lapkritį įmonė visame pasaulyje turėjo 3,688 tūkst. parduotuvių, rodo bendrovės reguliavimo institucijoms pateikti duomenys.
Lyginamieji metiniai pardavimai „Old Navy“ tinkle, kuriame siūlomi drabužiai paprastai būna pigesni negu parduodamieji „Gap“ ar „Banana Republic“ tinkluose, padidėjo 3 proc., tuo tarpu pardavimai „Gap“ tinkle smuko 5 proc., o „Banana Republic“ tinkle – ūgtelėjo 1 procentu.
Bendrovė taip pat paskelbė planuojanti per kitus dvejus metus visame pasaulyje uždaryti 230 parduotuvių, veikiančių su prekės ženklu „Gap“.
JAV mažmeninės prekybos sektorius patiria vis didesnį spaudimą, kurį daro „Amazon“ ir kiti interneto mažmenininkai.
Tačiau elektroninės parduotuvės taip pat turi problemų, pavyzdžiui, dėl pelningumo, nes pirkėjai daro joms spaudimą, reikalaudami nemokamo pristatymo.