Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

Kaip pardavėjai įsiūlo du dramblius už vieno kainą

Kodėl kai kurios nuolaidos atrodo patrauklesnės už kitas? Kaip sukuriama produkto paklausa? Į šiuos klausimus atsako „Business insider“.
Išpardavimas
Išpardavimas / 123RF nuotr.

Pardavėjas: Pirkite dramblį.

Pirkėjas: Bet man visiškai nereikalingas dramblys.

Pardavėjas: Tai imkite du už vieno kainą.

Pirkėjas: Sutarta. Imu.

Kai pasiūlymas itin viliojantis, žmonės yra linkę įsigyti net tai, ko jiems visai nereikia.

„Wharton Marketing“ profesorius Johanas Bergeris apie pirkimo ir pardavimo psichologiją yra parašęs knygą „Contagious: Why Things Catch On“. „Business insider“ jis atskleidė kelias įdomias detales.

Pardavėjai mėgsta naudoti taip vadinamąją šimto taisyklę. Pavyzdžiui, marškinėlius, kainuojančius 20 JAV dolerių, lengviau parduoti skelbiant 25 proc. nuolaidą, o ne 5 JAV dolerių nuolaidą, nors tai yra vienas ir tas pats. Tuo metu brangesnę prekę parduoti lengviau kitaip: pavyzdžiui, parduoti 2000 JAV dolerių vertės kompiuterį lengviau paskelbus apie 500 JAV dolerių, o ne 25 proc. nuolaidą.

„Kai pirkėjas sužino apie neįtikėtiną pasiūlymą, jis skuba įsigyti prekę tučtuojau“, – sakė J.Bergeris.

Daugiau pardavėjų triukų galite rasti šiame vaizdo reportaže anglų kalba.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Reklama
LPC meno galerijoje eksponuojamos parodos turi išskirtinę misiją
Reklama
Top 5 „Dreame“ dulkių siurbliai 2024
Užsisakykite 15min naujienlaiškius