Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kodėl smulkiajam ir vidutiniam verslui reikalingi socialiniai tinklai?

Ar kuriant savo įmonę būtina susikurti „Facebook“ paskyrą? Šis klausimas tikrai kyla dažnam pradedančiam verslininkui, ypač jei jis atstovauja vyresnę kartą ir nėra virtualaus bendravimo gerbėjas. Ką apie tai mano specialistai? Ar teisinga sklandanti frazė: „Jeigu tavęs nėra feisbuke, tavęs nėra iš viso“? Į šį klausimą atsako socialinės žiniasklaidos specialistė, agentūros „SuperYou“ projektų vadovė ir Kazimiero Simonavičiaus universiteto lektorė Gintarė Surgutanovienė.
Facebook
Facebook / AFP/„Scanpix“ nuotr.
Asmeninio arch. nuotr./Gintarė Surgutanovienė
Asmeninio arch. nuotr./Gintarė Surgutanovienė

Įmonei buvimas socialiniuose tinkluose jau tapo tokia higiena, kad geriau būtų klausti kitko: kaip reaguos potencialūs klientai, šio verslo neradę soc. tinklų paieškos langelyje?

Su klientais bendrauti reikia ten, kur jie yra. Tad jei klientas sliuogia savo Facebook siena, ten jam pasirodyti turėtumėt ir jūs.


Nuosekli komunikacija – geriausia vizitinė kortelė, o soc. tinklai jau tampa (ypatingai Z kartai) pagrindiniu klientų aptarnavimo kanalu. Čia galima numaldyti ir beužsikuriančias krizes.


Na, jei tai įtikina, turbūt lieka vienas klausimas: kaip komunikuoti? Kokius tikslus kelti komunikacijai? Kokiuose kanaluose susikurti virtualius namus?


Rašykite man el. paštu kiekvienasgali@15min.lt – šio projekto metu stengsiuosi atsakyti į visus klausimus apie komunikaciją socialiniuose tinkluose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius