-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„L‘Oreal“ žengia į veganiškos kosmetikos rinką

„L‘Oreal“ paskelbė įsigijusi „Logocos Naturkosmetik“ – Vokietijos bendrovę, siūlančią veganiškus ir ekologiškus grožio produktus, kuriais Prancūzijos kosmetikos milžinė planuoja plačiau prekiauti tarptautinėje rinkoje.
„L'oreal“ lūpų dažų pristatymas
„L'oreal“ lūpų dažai / Gretos Skaraitienės / BNS nuotr.

1978 metais įkurtai „Logocos Naturkosmetik“, be kita ko, priklauso prekės ženklas „Logona“, kurio produktais daugiausia prekiaujama ekologiškų prekių parduotuvėse, taip pat prekės ženklas „Sante“, kurio produktų galima rasti įprastose mažmeninės prekybos parduotuvėse. Bendrovės pardavimai pernai sudarė 59 mln. eurų.

Sandorio vertės „L‘Oreal“ neatskleidė.

Įsigijusi „Logocos“, „L‘Oreal“ pelnė „du autentiškus ir sertifikuotus natūralių produktų prekės ženklus, taip pat unikalią vieno iš pasaulio ekologiškų grožio priemonių rinkos pradininkų patirtį“, – pareiškė „L‘Oreal“ vartojimo produktų padalinio prezidentas Alexis Perakis-Valatas.

Natūrali kosmetika yra „viena pagrindinių šių dienų grožio rinkos tendencijų, kuri vis labiau stiprėja“, pridūrė jis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius