Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Laima“ investavo 1,6 mln. eurų į naujo prekės ženklo gamybos įrangą

Didžiausia Latvijos saldumynų gamintoja „Laima“ investavo 1,6 mln. Eur į naują saldainių gamybos įrangą, kad galėtų padidinti tiek vietos, tiek ir užsienio rinkoms skirtos produkcijos gamybos apimtis.
Moteris valgo juodąjį šokoladą
Moteris valgo juodąjį šokoladą / Vida Press nuotr.

„Laima“ savininkės – bendrovės „Orkla Confectionery&Snacks Latvija“ atstovė Lineta Mikša sakė BNS, jog naująja įranga bus gaminama naujo prekės ženklo „Gourmet“ produkcija.

„Naujoji įranga leis gaminti saldainius su įdaru, padengtus glazūra ir pagražintus. Iki šiol tokius saldainius buvo įmanoma gaminti tik rankiniu būdu. „Gourmet“ produkcijos kolekciją sudarys dviejų rūšių proginės saldainių dėžutės bei triufeliai iš šokolado ir žemės riešutų“, – sakė L.Mikša.

„Laima“ gamina apie pustrečio šimto pavadinimų saldumynus, produkciją eksportuoja į 27 valstybes, įskaitant Lietuvą, Izraelį, Didžiąją Britaniją, Airiją, JAV, Kanadą, Kiniją, NVS šalis.

„Orkla Confectionery&Snacks Latvija“ (ankstesnis pavadinimas – „NP Foord“) pernai patyrė 1,214 mln. Eur nuostolį, apyvartai siekus 71,6 mln. Eur.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius