Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Laivų statytojai krizę bando įveikti išskirtiniais projektais

Šalies laivų statytojai, norėdami išgyventi sudėtingomis rinkos sąlygomis, pamažu apleidžia serijinių laivų segmentą ir daugiau dėmesį sutelkia ties technologiškai sudėtingais, bet kartu ir rizikingais projektais, antradienį rašo „Verslo žinios“.
„Vakarų laivų gamykla“ pastatė žvejybinę tralerį „Cattleya“.
„Vakarų laivų gamykla“ pastatė žvejybinę tralerį „Cattleya“. / „Vakarų laivų gamyklos“ nuotr.

„Žemas kainų lygis, didelė konkurencija, darbuotojų trūkumas – tai yra tos sąlygos, kuriomis šiandien dirbame ir privalome išgyventi, todėl stengiamės statyti unikalius laivus, nes serijinių laivų segmentas seniai yra paveiktas krizės“, – komentavo Vakarų laivų gamyklos (VLG) įmonių grupės generalinis direktorius Arnoldas Šileika.

Pasak jo, šiandien laivų statytojams reikia ieškoti sudėtingesnių, didesnę pridėtinę vertę turinčių užsakymų, kadangi įprastų krovininių laivų, dojavežių ar keltų segmentą stipriai savo rankose laiko kinai, turkai, korėjiečiai ir vietnamiečiai: „Į šį segmentą jie jau seniai nusitaikę, todėl ieškome savo vietos po saule, einame į technologiškai sudėtingus ir drauge rizikingus projektus.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius