Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Laivybos bendrovės: didėjant kainai, klientai krovinius dažniau veš sausumos transportu

Prisitaikydamos prie naujų ekologijos reikalavimų laivybos bendrovės didins paslaugų įkainius, tad dalis dabar jūra plukdomų krovinių nuo 2015 m. gali būti vežama kelių transportu, rašo „Verslo žinios".
Šią savaitę spręsis, ar Lietuvos vežėjai turės teisę vilkikais gabenti krovinius Rusijoje.
Vilkikai / Andriaus Ufarto/BFL nuotr.

„Naujos direktyvos įsigaliojimas paveiks krovinių gabenimo jūra kaštus, jie, be abejo, augs ir tai turės neigiamą poveikį tam tikrų krovinių gabenimui, dalis jų gali persikelti iš jūros į sausumą, bus vežami automobiliais. Tai kelia šiek tiek nerimo",–- teigia Lietuvos jūrų krovos bendrovių asociacijos prezidentas Vaidotas Šileika.

Konteinervežių bendrovės „Conteinerships" vadovas Baltijos ir Vidurio Europos šalims Rimas Kazlauskas pabrėžia, sieringumo mažinimas Baltijos jūroje paveiks ir sausumos transportą – atsiras papildomas dyzelino poreikis dėl ko gali didėti jo kaina.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius