Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

„Lidl“ gali sujudinti reklamos rinką

Lietuvos reklamos rinką stipriai sujudinti gali pradėjęs veikti Vokietijos mažmeninės prekybos tinklas „Lidl“, rašo „Verslo žinios“.
„Lidl“ parduotuvė
„Lidl“ parduotuvė / AFP/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 1 Lidl

„Jie niekur neatėjo tyliai ir ramiai. Tad visi rinkos dalyviai, norėdami neužleisti pozicijų, turės reaguoti, ne tik „Maxima“.

Tikėtina, kad ir iki šiol sparčiai augusi prekybininkų reklama šiais ir ateinančiais metais suteiks visai reklamos rinkai dar didesnį postūmį“, – dienraščiui sakė reklamos agentūros „Adcom“ direktorius Eimantas Gurevičius.

Jo teigimu, reklamos rinka gali stipriai išsiplėsti, nes ne tik „Lidl“ pats reklamuosis, bet ir jo konkurentai bandys padidinti reklamos apimtis, kad galėtų sėkmingai kovoti su nauju prekybos tinklu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Reklama
LPC meno galerijoje eksponuojamos parodos turi išskirtinę misiją
Reklama
Top 5 „Dreame“ dulkių siurbliai 2024
Užsisakykite 15min naujienlaiškius