-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Lidl“ pardavimais netrukus gali aplenkti „Iki“

Išlaikantis augimo tempą Vokietijos žemų kainų tinklas „Lidl Lietuva“, kurio apyvarta nuo veiklos Lietuvoje pradžios kasmet padidėja maždaug po 100 mln. eurų, pardavimų pajamomis kitąmet galėtų pasiekti 770 mln. eurų ir aplenktų „Iki“, kurios augimas pernai siekė 7 proc., o apyvarta – 719 mln. eurų, rašo portalas vz.lt.
Lidl parduotuvė
Lidl parduotuvė / „Lidl“ nuotr.
Temos: 2 Lidl „Iki“

Pasistačiusi antrąjį logistikos centrą Vilniuje, „Lidl“ galės puoselėti dar ambicingesnius augimo planus ir laikui bėgant reikšmingai priartėti prie „Maximos“, kol kas pagal savo apyvartą (1,76 mlrd. eurų) stipriai atitrūkusios nuo konkurentų. „Maximos“ pelnas siekia 84,7 mln. eurų, o „Lidl“ jau dabar turi 35,2 mln. eurų.

Mažmeninės prekybos eksperto Justo Gavėno teigimu, „Iki“ parduotuvės vis dar konceptualiai neranda esminio pozicionavimo rinkoje, „Norfos mažmena“ daugiau mažiau pasiekusi „stiklines lubas“, o kelerius metus stebima itin agresyvi „Rimi“ plėtra kol kas akivaizdaus rezultato neduoda.

2020-2021 metais „Maxima“ valdė 33,7-32,6 proc. prekybos rinkos, „Iki“ – 13,3-13,4 proc., „Lidl“ – 12,5-11,5 proc., „Norfa“ – 10,9-11,2 proc., o „Rimi“ – 7,3-7,2 proc.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius