-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Lietuvos geležinkeliai“ vėl pratęsė Vilniaus–Klaipėdos ruožo elektrifikavimo konkursą

Valstybės valdomiems „Lietuvos geležinkeliams“ nepavyksta užbaigti prieš pusantrų metų paskelbto maždaug 250 mln. eurų vertės Vilniaus–Klaipėdos ruožo elektrifikavimo konkurso – bendrovė maždaug iki rugsėjo vidurio pratęsė pasiūlymų pateikimo terminą.
„Lietuvos geležinkeliai“ pasirūpins kelionėmis Popiežiaus vizito metu
„Lietuvos geležinkeliai“ pasirūpins kelionėmis Popiežiaus vizito metu / „Lietuvos geležinkelių“ nuotr.

Kvalifikuotų dalyvių pasiūlymų „Lietuvos geležinkeliai“ laukė iki liepos 16 dienos, bet liepos viduryje terminas buvo pratęstas iki rugpjūčio 19 dienos. Dabar pasiūlymų pateikimo terminas yra pratęstas dar maždaug mėnesiui, BNS patvirtino „Lietuvos geležinkelių“ atstovas Mantas Dubauskas.

BNS žiniomis, liepos viduryje konkursas buvo pratęstas geležinkeliams baiminantis, kad gali būti nesulaukta nė vieno pasiūlymo, nes potencialūs rangovai ir bendrovė nesutarė dėl būsimos sutarties projekto. Liepos pabaigoje apie pasitraukimą iš konkurso paskelbė viena iš 7-ių jo dalyvių – Prancūzijos infrastruktūros statybų grupė „Eurovia“ ir jos antrinė įmonė „Eurovia Lietuva“.

Konkurse, BNS žiniomis, taip pat dalyvauja „Inabelec“ konsorciumas, kuriame yra Ispanijos „Elecnor“ ir „Instalaciones Inabensa“, Prancūzijos „Alstom“, „Kauno tiltai“ kartu su didžiausia akcininke Lenkijos „Trakcja PRKiI“, Ispanijos „Cobra Instalaciones Y Servicios“, taip pat Lietuvos bendrovių „ATEF-Euroope“ ir „Telekonta“ atstovaujami konsorciumai.

Vilniaus geležinkelio mazgo ir ruožo Kaišiadorys–Klaipėda elektrifikavimo konkursą „Lietuvos geležinkeliai“ paskelbė 2017-ųjų gruodį.

Planuojama, kad įgyvendinus projektą, Lietuvoje elektrifikuotu geležinkeliu bus pervežama daugiau kaip trys ketvirtadaliai visų krovinių ir du trečdaliai keleivių.

Dabar elektrifikuotų esamų geležinkelio kelių ilgis Lietuvoje sudaro 9 proc. viso geležinkelių tinklo. Anot „Lietuvos geležinkelių“, tai yra mažiausias rodiklis ES, kur elektrifikuoti geležinkelio keliai vidutiniškai sudaro 52,7 procento.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius