„Situacija krovinių vežimo rinkoje reikalauja daug dėmesio. Tranzito apimtims krentant, „LG Cargo“ sėkmingai diversifikuoja veiklą ir didina šalies viduje pervežamų krovinių apimtis. Taip pat, pritraukia naujų klientų. Tik būdami lankstūs ir operatyvūs, galime būti konkurencingi ir greitai reaguoti į besikeičiančią situaciją krovinių vežimo rinkoje“, – pranešime sakė „Lietuvos geležinkelių“ vadovas Mantas Bartuška.
Krovinių vežimo bendrovė „LG Cargo“ per devynis šių metų mėnesius vežė 0,9 proc. mažiau krovinių – 41,2 mln. tonų. Didžiausios įtakos tam turėjo 16,9 proc. sumažėjęs tranzitinių krovinių (akmens anglies, naftos, maisto produktų) srautas Kaliningrado kryptimi. Taip pat, šiemet sumenko ir naftos bei juodųjų metalų importas per Klaipėdos uostą.
Tačiau dėl 5,4 proc. išaugusių pervežimų Lietuvoje – daugiausiai maisto ir augalinės kilmės produktų – pavyko išvengti didesnio krovinių vežimo srauto mažėjimo.
Rugsėjį atskirta keleivių vežimo bendrovė „LG Keleiviams“ šiemet vežė 4,23 mln. keleivių – 10 proc. daugiau, nei tuo pačiu periodu pernai (3,83 mln. keleivių).
Populiariausiu Lietuvoje maršrutu keliaujant geležinkeliais išlieka Vilnius–Kaunas, o sparčiausiai, 48 proc., augo maršrutu Kaunas-Marijampolė pervežtų keleivių skaičius.
Pernai „Lietuvos geležinkelių“ grupės pajamos augo 10,4 proc. iki 495,8 mln. eurų, grynasis pelnas – 2 kartus iki 54,8 mln. eurų. Pernai įmonė pervežė 56,8 mln. tonų krovinių – 7,9 proc. daugiau nei 2017 metais, keleivių skaičius augo 11 proc. iki 5,169 mln.