Ir vasarą naujienų netrūksta. 3 mėn. prenumerata vos už 1,49 Eur!
Išbandyti

Lietuvos paštas 2014-uosius pradėjo pelningai

Valstybės valdoma akcinė bendrovė Lietuvos paštas per pirmąjį šių metų ketvirtį uždirbo 360 tūkst. litų veiklos pelno. Grynasis bendrovės pelnas siekė 65 tūkst. litų.
Lietuvos paštas
Lietuvos paštas

Neaudituotais duomenimis, Lietuvos pašto EBITDA (pelno prieš palūkanas, nusidėvėjimą, mokesčius ir amortizaciją) marža siekė 3,8 proc. ir buvo 1,79 mln. litų. Tai 36 proc. daugiau nei per tą patį 2013 m. laikotarpį.

„Pirmojo metų ketvirčio rezultatai nuteikia optimistiškai ‒ ypač įvertinus tą aplinkybę, jog praėjusiais metais buvo liberalizuota pašto paslaugų rinka, ir Lietuvos paštas patiria gerokai išaugusią konkurenciją. Bendrovės veiklos rodikliai liudija, kad Lietuvos paštas sėkmingai prisitaiko prie besikeičiančių rinkos sąlygų, klientų poreikių ir teikia konkurencingas, kokybiškas bei vartotojų lūkesčius atitinkančias paslaugas“, ‒ pažymi Lietuvos pašto generalinė direktorė Lina Minderienė.

Pirmojo metų ketvirčio rezultatai nuteikia optimistiškai ‒ ypač įvertinus tą aplinkybę, jog praėjusiais metais buvo liberalizuota pašto paslaugų rinka, ir Lietuvos paštas patiria gerokai išaugusią konkurenciją.

Pasak jos, pirmuosius tris šių metų mėnesius bendrovė toliau kryptingai investavo į klientų aptarnavimo kokybę, paslaugų plėtrą ir veiklos efektyvumą didinančias priemones. Per pirmuosius tris 2014 m. mėnesius Lietuvos paštas investicijoms skyrė 717 tūkst. litų – dviem trečdaliais daugiau nei per tą patį 2013 m. laikotarpį.

Įmonės bendrosios pajamos kito nežymiai. Šių metų pradžioje kurjerių paslaugų teikimą perdavus antrinei įmonei „Baltic Post“, bendrosios Lietuvos pašto pajamos buvo 1,2 proc. mažesnės lyginant su pirmaisiais trimis 2013 m. mėnesiais. Vis dėlto, neįskaičiavus antrinei įmonei „Baltic Post“ perduotų kurjerių paslaugų, Lietuvos pašto pajamos didėjo 1,9 proc.

Didžioji bendrovės pajamų dalis, 54,9 proc., gauta teikiant pašto paslaugas. Nors bendros šių paslaugų pajamos beveik nekito, registruotųjų ir įvertintųjų siuntų pajamos padidėjo 8,9 proc. Lyginant su tuo pačiu praėjusiųjų metų laikotarpiu, 3,5 proc. išaugo pajamos už teikiamas finansines paslaugas. Jos sudarė penktadalį (20,2 proc.) Lietuvos pašto pajamų. Kitos paslaugos, tokios kaip periodinių leidinių prenumerata, neadresuotoji reklama, mažmeninė prekyba ir kt., ‒ sudarė 21,7 proc. Lietuvos pašto pajamų pirmąjį šių metų ketvirtį arba 3,5 proc. daugiau nei 2013 m. sausį – kovą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Energetikos ekspertas: elektros sistema be smegenų – tarsi primityvus organizmas, nesiorientuojantis aplinkoje
Reklama
„Playtime 2024“ – jau rugsėjį Kauną sudrebins didžiausias Lietuvoje kompiuterinių žaidimų festivalis
Reklama
Kaip sutaupyti įsirengiant automatinę laistymo sistemą?
Reklama
Testas apie vėjo elektrines: ką žinote apie elektros gamybą iš vėjo?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius