Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lojalumo kortelės: dalijami milijonai, bet pirkėjai netampa lojalesni

Nors prekybos tinklai dalydami pirkėjams lojalumo korteles kartu išdalija ir dešimtis milijonų eurų vien už tai, kad žmonės perka jų parduotuvėse, nuo to pirkėjai netampa lojalesni. Tą pripažįstantys prekybininkai verčiasi per galvas ieškodami naujų pirkėjų viliojimo būdų, bet žmones vis vien į parduotuves vilioja tik dviženklės nuolaidos ir mažos kainos.
Kortelė „Medus“
Kortelė „Medus“ / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Turėdami lojalumo korteles pirkėjai gauna procentą ar kelis nuo pirkinių sumos. Trys didieji šalies prekybininkai per metus skaičiuoja padovanojantys savo pirkėjams iki beveik 100 mln. eurų.

„Per 2014 metus mūsų klientai atsiskaitydami „Maximoje“ ir pateikdami „Ačiū“ kortelę gavo 13 milijonų eurų, 2015 metais – jau 14 milijonų, o šiemet – jau per 5 milijonus“, – sako „Maximos“ komunikacijos vadybininkė Milda Januškevičienė.

„Bendrovės apyvarta per korteles sudaro apie tris ketvirtadalius visos apyvartos, o pernai „Norfa“ savo nuolatiniams pirkėjams suteikė nuolaidų už 28 milijonus eurų“, – teigia „Norfos“ atstovas spaudai Darius Ryliškis.

Tos kortelės yra tapusios privalomu atributu, jau net nėra galvojama, kaip aš prisirišiu ir ką gausiu iš to vartotojo, ką jam pasiūlysiu, kad jis ateitų kitą kartą,– R.Buračas.

„Esame skaičiavę, kad nuo 2010 metų, kai pasiūlėme naudotis kortelėmis, mūsų pirkėjai sutaupė virš 11 milijonų eurų. Esame pasižiūrėję, kad lojaliausi gali sutaupyti per metus vidutiniškai apie 20 eurų“, – sako „RIMI Lietuva“ viešųjų ryšių vadovė Giedrė Bielskytė.

Rinkodaros žinovai pastebi, kad nors dažnas turi ir ne po vieną prekybos tinklų lojalumo kortelę, jų prisirinkęs vis dar blaškosi po parduotuves ieškodamas sau tinkamų nuolaidų, kitas turi tik kelias korteles, o kiti iš viso neturi nė vienos, nes jiems neaktualu blaškytis ieškant kokios nors naudos.

„Tos kortelės yra tapusios privalomu atributu, jau net nėra galvojama, kaip aš prisirišiu ir ką gausiu iš to vartotojo, ką jam pasiūlysiu, kad jis ateitų kitą kartą. Tai neveikia niekaip, dėl to ir yra ieškoma naujų sprendimų, kad vartotojas ateitų pakartotinai pirkti, ateitų dažniau, pirktų daugiau. Tai yra pagrindinė užduotis verslui sugalvoti tuos mechanizmus, pasiūlyti kažką tokio, kas būtų vartotojui svarbu“, – tikina „Dealoyal" rinkodaros vadovas Rytis Buračas.

Prekybos tinklai pirkėjų vilionėms pasitelkia jau kurį laiką naudojamą asmeninių pasiūlymų kortą, deklaruodami, kad kiekvienam pirkėjui parenka tai, kas jam aktualu ir svarbu. Prekybos centrams kooperuojantis su kitomis įmonėmis ar paslaugų teikėjais pirkėjams siūloma sutaupyti pilant degalus ar valant drabužius. Ir vis dėlto, nepaisant naujų pirkėjų viliojimo būdų, patys prekybininkai pripažįsta, kad žmones į parduotuves vilioja tik dviženklės nuolaidos ar nedidelės kainos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius