Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Maximos“ skaitmenine rinkodara rūpinsis agentūra „SuperYou“

Prekybos tinklas „Maxima“ jau turi naujus skaitmeninės rinkodaros partnerius – trejų metų sutartis pasirašyta su prekybos tinklo skelbto komunikacijos socialiniuose tinkluose konkurso laimėtoja agentūra „SuperYou“, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Maxima“
„Maxima“ / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Pasak Ernestos Dapkienės, „Maximos“ komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorės, pagrindinis kriterijus, nulėmęs naujos agentūros pasirinkimą, buvo aiškiai ir strategiškai taikliai pateiktas pasiūlymas.

„Socialiniuose tinkluose esame ne mažiau aktyvūs nei kituose sklaidos kanaluose, todėl strategija, kaip ir ką komunikuoti juose, turi būti labai konkreti. Tikiu, kad su naująja agentūra ne tik tęsime jau turimas gerąsias praktikas, bet ir įgyvendinsime naujus, drąsesnius projektus bei sprendimus“, – sako E.Dapkienė.

Apie būsimus prekybos tinklo pokyčius kalba ir „SuperYou“ atstovai. Agentūros verslo plėtros vadovė Gintarė Surgutanovienė mano, kad socialinių medijų kanalai, sąveikaudami kartu ir sistemiškai, gali „Maximai“ padėti pasiekti didelių tikslų.

„Džiaugiamės galėdami pradėti darbus ne su vienu ar keliais socialiniais tinklais, o su visu paketu – pasitelkę savo strategiją kiekviename iš jų, tikrai sukursime naują patirtį ir ryšį su žmonėmis“, – žada G.Surgutanovienė.

„SuperYou“ agentūra rūpinsis darbdavio įvaizdžio komunikacija socialiniuose tinkluose, kampanijomis su influenceriais, foto ir vaizdo turinio kūrimu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Reklama
LPC meno galerijoje eksponuojamos parodos turi išskirtinę misiją
Reklama
Top 5 „Dreame“ dulkių siurbliai 2024
Užsisakykite 15min naujienlaiškius