Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Mažėjant lėlės Barbės pardavimams, „Mattel“ pirmąjį ketvirtį skaičiavo nuostolius

Mažėjant lėlės Barbės pardavimams, JAV žaislų gamintoja „Mattel“ pirmąjį ketvirtį patyrė 11,2 mln. JAV dolerių nuostolius.
Lėlė Barbė
Lėlė Barbė / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Vien Barbės pardavimai sausio-kovo mėnesiais smuko 14 proc. ir smukimo rodiklis buvo dviženklis antrą ketvirtį iš eilės.

Prastėjant veiklos rodikliams, „Mattel“ sumažino turimas žaislų atsargas, 1,5 proc. apkarpė darbo jėgą ir sugriežtino duomenų analizės procedūras, siekdama nustatyti rinkodaros prioritetus.

Kai kurie analitikai ima abejoti, ar Barbė, kuriai jau 55-ri, turi ateities perspektyvų, nes vaikai vis dažniau renkasi ne lėles, o vaizdo žaidimus ir kitus prietaisus.

Tačiau kiti ekonomistai aiškina, kad „žaislų verslas yra cikliškas“ ir po tam tikro smukimo lėlės pardavimai vėl ims augti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius