Ir vasarą naujienų netrūksta. 3 mėn. prenumerata vos už 1,49 Eur!
Išbandyti

Pernai reklamai išlaidas labiausiai didino greitųjų paskolų bendrovės

Pernai aštuoni iš dešimties didžiųjų šalies reklamdavių rinkodarai išleido daugiau. Labiausiai investicijas didino greitųjų paskolų bendrovės, mobiliojo ryšio operatoriai ir prekybos tinklai, rašoma „Verslo žinių“ interneto numeryje.
Finansai
Finansai / Tomo Urbelionio/BFL nuotr.
Tarp dešimties reklamai daugiausia išleidžiančių prekių ženklų rinkodaros biudžeto nedidino tik „Omnitel“ – šio prekės ženklo biudžetas pernai sumenko 4,5 procento.

Garsiausiai savo paslaugas pernai reklamavo greitųjų kreditų bendrovės – visas sektorius rinkodaros biudžetus padidino 78,6 proc. Pagal reklamai išleidžiamus pinigus šis sektorius iš penktos vietos pakilo į antrąją ir dabar rikiuojasi po prekybos tinklų – tradiciškai daugiausiai išleidžiančių reklamai.

Pernai, vasaros pabaigoje Lietuvoje ėmusi dirbti „Ikea“pateko tarp 150 didžiausių reklamdavių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Leiskite sau pasijusti geriau
Reklama
„Huawei Watch Fit 3“ – laikrodis, skatinantis pozityvius sveikatos įpročius
Reklama
Pekla ar gyvybės pradžia? Atskleidė, kaip kiekvienas grožio entuziastas gali prisidėti prie pelkių išsaugojimo
Reklama
Energetikos ekspertas: elektros sistema be smegenų – tarsi primityvus organizmas, nesiorientuojantis aplinkoje
Užsisakykite 15min naujienlaiškius