Metinė prenumerata vos už 7,99 Eur. 15-tos dienos proga!
Prenumeruoti

Pigiais mėsainiais nesusigundykite: sukčiai apsimeta dar viena įmone

Pastaruoju metu sukčiai pamėgo ieškoti aukų apsimetę žinomų Lietuvos įmonių atstovais. Šį kartą jie nusitaikė į „McDonald's“ patiekalų mėgėjus.
Mėsainis
Mėsainis / Shutterstock nuotr.

Restoranų tinklas „McDonald’s“ savo interneto svetainėje įspėja klientus, kad socialiniuose tinkluose plinta melagingi pasiūlymai.

„Greito aptarnavimo restoranų tinklas „McDonald’s“ įspėja savo klientus nepakliūti į sukčių pinkles internete. Tinklas fiksuoja atvejus, kai apsimesdami „McDonald’s“ atstovais Lietuvoje sukčiai internetu siūlo didelių nuolaidų patiekalams ar net dovanų. Melagingais pasiūlymais nusikaltėliai mėgina apgauti klientus ir pasisavinti jų duomenis“, – įspėja restoranas.

123rf.com nuotr./„McDonald's“
123rf.com nuotr./„McDonald's“

„McDonald's“ atstovai teigia, kad pagausėjo bandymų sukčiauti, kai susikūrus netikras paskyras socialiniuose tinkluose, daugiausia „Instagram“ ir „Facebook“, bandoma apsimesti „McDonald’s“ ir siūloma įsigyti didelius patiekalų kompleksus už labai mažą kainą.

Vartotojams nurodoma iš anksto atlikti mokėjimą ir pateikti asmeninius duomenis. Tokiu būdu sukčiai išvilioja žmonių pinigus ir pasisavina duomenis, o joks maistas nėra pristatomas.

Todėl „McDonald’s“ primena savo klientams, kad patiekalų galima užsisakyti tik trimis būdais:

  • restoranuose,

  • per oficialią „McDonald’s“ mobiliąją programėlę,

  • per oficialius „McDonald’s“ maisto pristatymo partnerius „Wolt“ ir „Bolt“.

Visos akcijos ir specialūs pasiūlymai, kuriuos pateikia „McDonald’s“, skelbiami tik oficialioje „McDonald’s“ interneto svetainėje Lietuvoje www.mcd.lt.

Restoranas taip pat ragina spaudžiant ant bet kokių reklamų internete pirmiausia įdėmiai patikrinkite atsidariusios svetainės adresą ir kitas nuorodas. O patekus į sukčių pinkles, kreiptis į policiją.

„Apie pastebėtus bandymus sukčiauti mūsų bendrovė yra pranešusi policijai ir pateikusi prašymus blokuoti apgaulingą turinį socialinėse platformose, tačiau problema kol kas išlieka“, – teigia įmonė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Lidl“ parduotuvėse – išskirtinės „UEFA EURO 2024“ kortelės: kviečia surinkti visą kolekciją
Reklama
Lauko baldų ekspertas P.Kelbauskis pataria, kaip lengvai įsirengti lauko terasas ir nepermokėti
Reklama
Sutelktinio finansavimo ir tarpusavio skolinimosi platformos – ką reikia žinoti renkantis, kur investuoti
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius