Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Plastikinės kortelės keliauja į užmarštį, lojalumui reikia naujų technologijų

Didžiųjų prekybos tinklų atstovai pastebi, kad įvairios lojalumo sistemos anksčiau ar vėliau turės vis labiau migruoti į internetą, o plastikinių kortelių, kurių šiuo metu kiekvienas pirkėjas turi itin daug, mažės, rašo „Verslo žinios“.
Banko kortelės
Kortelės / Fotolia nuotr.

„Maxima LT“ prekybos vadovas Norbertas Žioba mano, kas ateityje laimės tas, kas pasirinks vartotojui tinkamiausią priemonę.

Rinkos tyrimų bendrovės jau kurį laiką fiksuoja, kad vartotojai Lietuvoje yra vis mažiau lojalūs prekių ženklams.

Pasak „Euromonitor International“ analitikės Marijos Milaševič, dėl akcijų gausos prekyboje vartotojai apskritai jau įprato tiesiog rinktis tą prekę, kuriai siūloma nuolaida. Kartais, norėdami nusipirkti kokį nors produktą, jie pasiryžę net ir laukti akcijos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius