Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Po rasinio incidento makiažo produktų milžinė „Sephora“ trumpam uždarys savo parduotuves

Makiažo produktų gamintoja „Sephora“ paskelbė trumpam uždarysianti visas savo parduotuves, platinimo centrus ir būstinę Jungtinėse Valstijose, kad apmokytų darbuotojus po rasinio incidento, susijusio su „Grammy“ nominante, amerikiečių dainininke SZA.
„Sephora“ parduotuvė Paryžiuje
„Sephora“ parduotuvė Paryžiuje / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Juodaodė ritmenbliuzo žvaigždė kiek anksčiau papasakojo socialiniame tinkle „Twitter“, kad apsilankymo tinklui priklausančioje parduotuvėje metu ji buvo įtarta vagyste ir buvo iškviesti apsaugos darbuotojai.

Gegužės 24 dieną paskelbtame įraše „Sephora“ pareiškė, kad trečiadienį ryte nevykdys savo veiklos, kad surengtų darbuotojams „seminarus“.

„Šios vertybės visada buvo svarbios „Sephora“ ir mes džiaugsimės pasitikdami savo klientus, kai vėl atversime duris“, – pridūrė bendrovė.

SZA parašė tviteryje, kad apsauga buvo iškviesta siekiant įsitikinti, jog „atlikėja tikrai nieko nepavogė“, kuomet lankėsi Los Andželo šiaurės vakaruose veikiančioje parduotuvėje.

Atlikėja pridūrė: „Pokalbis buvo ilgas. Linkiu gražios dienos, Sandy“, turėdama galvoje parduotuvės darbuotoją.

SZA buvo nominuota keliems „Grammy“ apdovanojimams, įskaitant geriausio naujo atlikėjo ir geriausios ritmenbliuzo dainos nominacijas šiais metais.

„Sephora“ atsakė tiesiogiai savo paskyroje tviteryje, sakydama, kad įmonė „labai rimtai reaguoja į tokius skundus ir aktyviai dirba su savo darbuotojais, kad galėtų nedelsdama išspręsti problemas“.

Bendrovė priklauso Paryžiuje įsikūrusiai prestižinių produktų milžinei LVMH, tarp kurios 70 prekių ženklų yra ir „Louis Vuitton“, „Hennessy“, „Givenchy“, „Celine“, „Dior“ ir „Guerlain“.

Tai buvo jau ne pirmas kartas Jungtinėse Valstijose, kai gerai žinomos įmonės sulaukia skundų dėl darbuotojų, įsivėlusių į rasizmo pagrindu kylančius konfliktus.

Praėjusiais metais JAV kavinių tinklas „Starbucks“ užsidarė visai popietei, kad organizuotų apmokymus savo darbuotojams, kai vienoje parduotuvėje Filadelfijoje buvo suimti du juodaodžiai.

Apskaičiuota, kad dėl šio žingsnio bendrovė neteko mažiausiai 12 mln. JAV dolerių pajamų iš pardavimo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius