Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

R.Perveneckas: „Apranga“ tikisi dar geresnės metų pabaigos

Koncerno „MG Baltic“ kontroliuojamos didžiausios Baltijos šalyse mažmeninės drabužių prekybos grupės „Apranga“ vadovas sako, kad šių metų veiklos rezultatais yra patenkintas. Nepaisant to, Rimantas Perveneckas teigia, kad metų pabaiga sparčiai tinklą atnaujinančiai „Aprangai“ turėtų būti dar geresnė.
„Apranga“ generalinis direktorius Rimantas Perveneckas
„Apranga“ generalinis direktorius Rimantas Perveneckas / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

„Šiais metais rezultatais esame labai patenkinti. Augimo tempai yra gerokai aukštesni nei per pastaruosius dvejus metus“, – BNS sakė R. Perveneckas

„Be to, šiais metais turime ypač didelį tinklo pertvarkymą ir aštuoni mėnesiai buvo pakankamai sunkūs, nes turėjome daug parduotuvių uždaryti, rekonstruoti, atidaryti. Dėl to sekantys metų mėnesiai turėtų būti dar geresni“, – teigė „Aprangos“ vadovas.

Šiemet „Apranga“ pertvarkė tinklą Latvijoje, o rugsėjo 5 dieną Rygos prekybos centre „Alfa“ atidarys naujų parduotuvių, todėl, pasak grupės vadovo, jos įtaka Latvijoje išaugs dar labiau.

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./„Apranga“
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./„Apranga“

„Išplėstame prekybos centre „Alfa“ rugsėjo 5 dieną atidarysime dar daugiau parduotuvių, tai dar padidins mūsų įtaką Latvijoje (...). Mes turime aukščiausius augimo rodiklius Lietuvoje ir Latvijoje, pagrindinėse savo rinkose, kur turime didžiausias apyvartas“, – teigė R.Perveneckas.

„Alfoje“ bendrovė numato atidaryti 11 parduotuvių, skelbta šiemet balandį.

„Aprangos“ apyvarta sausio-rugpjūčio mėnesiais siekė 151,5 mln. eurų (su PVM) – 7,3 proc. daugiau nei per tą patį laikotarpį pernai.

Vien rugpjūčio mėnesį „Aprangos“ apyvarta siekė 22,5 mln. eurų (su PVM) ir buvo 7,3 proc. didesnė nei per tą patį 2018-ųjų mėnesį, o vien Lietuvoje – 8,7 proc., Latvijoje – 8,1 proc., Estijoje – 1,8 proc.

Anksčiau skelbta, kad „Aprangos“ grupė šiemet planuoja pasiekti 242,6 mln. eurų pardavimus – 7 proc. daugiau nei 2018 metais. Anot R.Pervenecko, „Apranga“ tikisi viršyti užsibrėžtus planus.

„Aprangos“ grupė Baltijos šalyse valdo 187 parduotuvių tinklą (111 Lietuvoje, 47 Latvijoje ir 29 Estijoje), kurių bendras plotas sudaro 90 tūkst. kv. metrų, arba 7 proc. daugiau nei prieš metus.

Bendrovės akcijos kotiruojamos „Nasdaq“ Vilniaus biržos Oficialiajame prekybos sąraše.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Lidl“ parduotuvėse – išskirtinės „UEFA EURO 2024“ kortelės: kviečia surinkti visą kolekciją
Reklama
Lauko baldų ekspertas P.Kelbauskis pataria, kaip lengvai įsirengti lauko terasas ir nepermokėti
Reklama
Sutelktinio finansavimo ir tarpusavio skolinimosi platformos – ką reikia žinoti renkantis, kur investuoti
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius