Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

„Rimi Lietuva“ anksčiau laiko atveria elektroninę parduotuvę

Atsižvelgdama į šalyje paskelbtą ekstremalią padėtį ir reaguodama į Vilniaus miesto valdžios sprendimus, „Rimi Lietuva“ praneša, kad anksčiau, nei planavo, pradeda elektroninę prekybą. Prekyba elektroninėje parduotuvėje „Rimi.lt“ pradedama nuo penktadienio, kovo 13 dienos. 
„Rimi“
„Rimi“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Pranešime spaudai rašoma, kad įsigytas prekes „Rimi“ kurjeriai nemokamai pristatys į namus arba jas vilniečiai galės atsiimti tam skirtose vietose, įrengtose „Rimi“ parduotuvėse. Abiem atvejais, kaip ir rekomenduoja Vilniaus miesto Ekstremaliųjų situacijų komisija, pirkėjai neturės tiesioginio kontakto su kurjeriu ar prekybos centro darbuotoju.

„Pradėti elektroninę prekybą planavome balandžio mėnesį, tačiau, suprasdami dabartinės situacijos rimtumą ir matydami žymiai išaugusį susidomėjimą mūsų siūlomu naujausiu būdu apsipirkti, priėmėme sprendimą nelaukti ir jau šiandien atverti elektroninę parduotuvę visiems Vilniaus miesto gyventojams. Iki šio momento apsipirkti ir ją išbandyti galėjo tik kvietimus gavę lojalūs „Rimi“ pirkėjai, o jau vakar apsilankymų „Rimi.lt“ skaičius šoko į viršų kelis kartus“, –sako „Rimi Lietuva“ e.komercijos direktorius Vaidas Lukoševičius.

Jis pridūrė suprantantis, kad anksčiau laiko pradėdama teikti elektroninės prekybos paslaugą „Rimi“ gali susidurti su nenumatytais iššūkiais – išaugusiu srautu į elektroninę parduotuvę, padidėjusia sistemų apkrova, galimai didesniu klaidų skaičiumi surenkant prekes, jas pristatant, galimu tam tikrų prekių trūkumu ir pan.

„Vis tik esame įsitikinę, kad esamoje situacijoje negalime pasielgti kitaip, o iš visų pirkėjų tikimės supratimo“, – sako „Rimi Lietuva“ e.komercijos formato direktorius.

Nurodoma, kad reaguojant į dabartinę situaciją ir pradedant veiklą anksčiau, nei planuota, elektroninėje parduotuvėje įdiegtos papildomos funkcijos, kurios leis pirkėjams gauti ir atsiimti prekes be tiesioginio kontakto su „Rimi“ darbuotojais. Apie tokį poreikį, atlikdamas užsakymą, pirkėjas turės pažymėti komentaruose.

Be to, dabar ir ateityje pristatant prekes „Rimi“ kurjeris neprašys pirkėjų pasirašyti, o atsiskaitymas už prekes bus atliekamas tik elektroniniu būdu, tvirtinant užsakymą www.rimi.lt. Be tiesioginio kontakto su „Rimi“ darbuotojais elektroninės parduotuvės pirkėjai užsakytas prekes galės atsiimti ir specialiai tam įrengtose vietose „Rimi“ prekybos centruose, esančiuose sostinės pramogų ir laisvalaikio centre „Panorama“ bei Kedrų gatvėje. Atvykus atsiimti užsakytų prekių, pažymėtoje e.parduotuvės prekių atsiėmimo vietoje įrengtame terminale pirkėjui reikės suvesti el. paštu atsiųstą PIN kodą ir užsakymą pristatys „Rimi“ darbuotojas, kuris prekes patogiai padės atsiėmimui skirtoje vietoje.

Norint pasinaudoti elektroninės parduotuvės paslaugomis, pirmiausia reikės joje užsiregistruoti suvedant jau turimos „Mano Rimi“ lojalumo kortelės duomenis arba užregistruojant naują paskyrą. Tai padarius, „Rimi.lt“ elektroninėje parduotuvėje pirkėjai šiuo metu gali rinktis iš maždaug 12 tūkst. prekių asortimento. Prisiregistravus su lojalumo kortele, „Rimi“ elektroninėje parduotuvėje taip pat galios visos lojalumo programos nuolaidos ir specialūs pasiūlymai.

Atsiskaityti už „Rimi.lt“ elektroninėje parduotuvėje išsirinktas prekes pirkėjai šiuo metu gali kreditine arba debetine kortele, taip pat per automatiškai sukuriamus interneto bankų mokėjimų pavedimus. Minimali galima užsakymo suma – 20 Eur.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Lidl“ parduotuvėse – išskirtinės „UEFA EURO 2024“ kortelės: kviečia surinkti visą kolekciją
Reklama
Lauko baldų ekspertas P.Kelbauskis pataria, kaip lengvai įsirengti lauko terasas ir nepermokėti
Reklama
Sutelktinio finansavimo ir tarpusavio skolinimosi platformos – ką reikia žinoti renkantis, kur investuoti
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius