Neseniai Airijos avialinijos neigė, kad spaudžia savo darbuotojus pasiekti tam tikrus pardavimų rezultatus. Anksčiau buvo pasirodžiusi informacija, kad įmonė premijomis skatina darbuotojus parduoti kuo daugiau kvepalų ir loterijos bilietų.
Tačiau įgulai siųsti įdarbinimo agentūrų laiškai rodo, kad darbuotojai įspėjami apie pasekmes už pernelyg mažus pardavimus.
Laiškuose išskiriami 10 produktų, įskaitant gėrimus, kosmetiką, loterijos bilietus, konditerijos gaminius, kurių įgulos parduoda per mažai.
Darbuotojai taip pat sulaukė kritikos todėl, kad dažnai nesugeba parduoti prekių už daugiau nei 50 eurų. Tai sufleruoja, kad įgulai vis dėlto yra nustatyta suma, už kurią ji turi parduoti prekių.
„Toks darbas yra nepriimtinas, akivaizdu, kad lėktuvo salone jūs tiesiog nedirbate savo darbo“, – rašoma laiškuose darbuotojams.
Jie taip pat sužinojo, kad jų pardavimai yra „atidžiai sekami“, ir, jeigu rezultatai nebus geresni, „bus imamasi tolesnių veiksmų“, ir darbuotojams gali būti pritaikomos disciplinos priemonės.
„Mūsų klientas („Ryanair“) ir toliau siūlys palankias sąlygas, įskaitant atlyginimą ir budėjimo grafiką, tačiau tik tai įgulai, kuri stengsis“, – rašoma įdarbinimo agentūrų laiške „Ryanair“ lėktuvų darbuotojams.