Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Smukusius Barbės pardavimus „Mattel“ bandys gelbėti nauju lėlės įvaizdžiu

Barbės pardavimai pernai krito 14 proc. Siekdama susigrąžinti pirkėjus, lėlės gamintoja „Matter“ išleido naują reklamą, kurioje rodoma, kaip žaidimas su lėlėmis skatina mergaičių vaizduotę.
Temos: 2 Barbė Reklama

Themarysue.com rašo, kad „Mattel“ gaminamos lėlės Barbės pardavimai pernai smuko 14 proc.

Mergaitės verčiau renkasi „Frozen“ personažus. Ir nors jie taip pat priklauso „Mattel“, įmonė nenori pasiduoti ir bando naujais būdais skatinti Barbės pardavimus.

Spalį pasaulį išvydo nauja įmonės reklama, kur Barbė vaizduojama kaip vaizduotę skatinanti reklama.

Pagrindinė jos žinia: tu gali būti, kuo tik nori.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai